شناسهٔ خبر: 43453408 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پرسپولیس| نادری بازگشت!

صاحب‌خبر -

شفقنا _ تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس به یکی از دغدغه های اصلی این روزهای هواداران و اعضای کادر فنی تبدیل شده است.

به گزارش شفقنا ورزشی، محمّد نادری که در پست مدافع به طور قرضی برای باشگاه فوتبال پرسپولیس بازی می‌کند و وی سابقهٔ بازی در تیم‌های سایپا و مقاومت تهران و نساجی مازندران و تراکتور سازی تبریز هم در کارنامه دارد، نادری در فصلی که تیم تراکتورسازی محروم از گرفتن بازیکن بود ۲۵ بار به میدان رفت و ۲۱۴۹ دقیقه بازی کرد و در فصل بعد از تراکتورسازی جدا و راهی اروپا شد. او تیم کورتریک را انتخاب کرد و با قراردادی ۴ ساله به این تیم پیوست و بعداز مدتی دوباره به ایران بازگشت و در سال ۲۰۱۹ در نقل و انتقالات نیم فصل با قراردادی قرضی از کورتریک بلژیک به مدت ۶ ماه به پرسپولیس پیوست.

بعد از پایان قرارداد محمد نادری با پرسپولیس، این بازیکن که توانست موافقت باشگاه کورتریک را دریافت کند، و اکنون به عنوان یکی از اهداف نقل و انتقالاتی فوتبال ایران مطرح شده است. بر همین اساس، این مدافع و مدیر برنامه هایش پس از مدت ها جلسه ای حضوری با دو عضو هیات مدیره باشگاه برگزار کرده و به توافق های ابتدایی برای ادامه حضور وی در این تیم دست یافتند.

شرطی که محمد نادری برای پرسپولیس گذاشت

محمد نادری تا دو قدمی حضور در استقلال هم رفت اما در نهایت پاسخ نهایی را به آبی‌ها نداد تا مذاکرات قبلی بین او و استقلالی‌ها فعلا بی‌نتیجه باشد.

 اختلاف نظر بر سر افزایش رقم قرارداد فصل آتی نادری و پرسپولیس موضوع اصلی اختلاف بین او و سرخ‌پوشان است که تا به امروز به نقطه مشترکی نرسیده است.
پرسپولیس برای فصل قبل مبلغی حدود ۶۰ هزار یورو بابت رضایت‌نامه نادری به باشگاه کورتریک بلژیک پرداخت کرد. این در حالی است که گفته می‌شود برای فصل جدید قرار نیست مبلغی به این باشگاه بلژیکی پرداخت شود. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در نظر داشته برای فصل آتی چیزی حدود ۱۰ درصد به قرارداد فصل گذشته نادری اضافه کند اما با توجه به این که دیگر قرار نیست پرسپولیسی‌ها پولی را به باشگاه بلژیکی نادری بدهند، گویا او انتظار افزایش مبلغ  بیشتری را برای فصل آینده داشته که این انتظار از سوی مسئولان باشگاه تا به امروز اجابت نشده است.

اگر این اختلاف نظر حل شود، مانع دیگری برای همکاری پرسپولیس و نادری وجود نداردو این بازیکن می تواند دز جمع سرخپوشان حضور پیدا کند.

نظر شما