شناسهٔ خبر: 43450468 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

توماس توخل: منچستریونایتد یکی از بهترین تیم های جهان در زمینه بازی انتقالی است

احمدرضا بختیاری

سرمربی آلمانی پاریسی ها به تمجید از خط هافبک شیاطین سرخ می پردازد.

صاحب‌خبر -

منچستریونایتد و پاری سن ژرمن فردا (سه شنبه) در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، توماس توخل، سرمربی آلمانی باشگاه پاری سن ژرمن پیش از تقابل با منچستریونایتد راجع به خط هافبک و سبک بازی این تیم گفت:

منچستریونایتد یکی از بهترین تیم های جهان در زمینه بازی انتقالی است و ما باید تلاش انجام دهیم تا جلوی بازیکنان سرعتی آن ها را بگیریم، توپ را حفظ کنیم، سبک بازی خود را به نمایش بگذاریم و بازی را کنترل کنیم. ما باید برای جلوگیری از ضد حملات آن ها، بازیکنانشان را تحت فشار قرار دهیم و جلوی پیشروی آن ها را بگیریم. پوگبا یکی از بازیکنان مهم آن ها و یکی از بهترین هافبک های جهان است. برونو فرناندز نیز همینگونه است و پاس گل های زیادی می دهد و می تواند بازیکنان سرعتی منچستریونایتد از جمله مارسیال را در هنگامی که به عمق خط دفاعی ما می زنند، صاحب توپ کند. منچستریونایتد نسبت به تقابل قبلی تغییرات زیادی در ترکیب خود ایجاد کرده است و بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفته است. آن ها اکنون تجربه بیشتری دارند.

توخل در مورد ادینسون کاوانی، مهاجم سابق پاری سن ژرمن و تازه وارد منچستریونایتد گفت:

از نظر شخصیتی، ادینسون پسری فوق العاده، بسیار مودب، کمی خجالتی و بسیار سخت کوش است. در هر جلسه تمرینی، او تا آخرین لحظه به تمرین کردن می پردازد. در هر مسابقه، او از دقیقه نخست تا پایان بازی تمام تلاش خود را انجام می دهد. در خط حمله، شما می توانید به او متکی باشید و او گل های زیادی برای تیم شما به ثمر خواهد رساند. کاوانی یکی از بهترین مهاجمان جهان است.  

همچنین توخل تائید کرد که مارکو وراتی، لیاندرو پاردس، مائورو ایکاردی، تیلو کرر و خوان برنات در بازی فردا مقابل منچستریونایتد غایب خواهند بود. 

 همچنین بخوانید:

پیش بازی پاری سن ژرمن - منچستریونایتد؛ شبی شاعرانه در پاریس

اوله گونار سولسشر: فرناندز مقابل پاری سن ژرمن کاپیتان منچستریونایتد خواهد بود

 

نظر شما