شناسهٔ خبر: 43450118 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون استاندار عنوان کرد

ایجاد وضعیت افسار گسیخته گرانی توسط برخی بازاریان کهگیلویه و بویراحمد

نسرین صناعی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص گرانی هایی که در بازار وجود دارد، گفت: متاسفانه برخی در بازار با بی انصافی و عدم درک به شرایط مردم، باعث ایجاد وضعیت افسار گسیخته شده اند که لازم است به این وضعیت رسیدگی شود.

صاحب‌خبر -

"احد جمالی" روز دوشنبه ۲۸ مهرماه در نشست ستاد مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونای استان با تذکر به برخی دستگاه های نظارتی افزود: گرانی هایی که امروزه در بازار استان می بینیم به گونه ای نیست که همه عامل آن مربوط به گرانی های سطح ملی باشد.
وی اظهار کرد: متاسفانه برخی در بازار با بی انصافی و درک نکردن شرایط مردم، باعث ایجاد وضعیت افسار گسیخته شده اند که لازم است به این وضعیت رسیدگی شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی توسط برخی دستگاه‌های دولتی تصریح کرد: این رعایت نکردن پذیرفتنی نیست و باید تذکرات لازم داده شود .
جمالی با اشاره به نرخ شیوع ۲ و نیم برابری کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: متاسفانه این وضعیت وجود دارد بخصوص در شهرستانی مانند بویراحمد که لازم است یک عزم همگانی برای کنترل این وضعیت صورت گیرد.
وی ادامه داد: برداشت غلطی که در استان از قانون دورکاری صورت می گیرد اینست که برخی آن را مجوزی برای مسافرت و دورهمیهای بیشتر می دانند در صورتی که این اقدام برای قطع زنجیره انتقال کروناست.
به گزارش ایسنا، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با توجه به ورود به ماه ربیع الاول و قطعی بودن شروع مراسمات عروسی لازم است که در خصوص مراسمات تشییع جنازه و همچنین عروسی ها، مردم کمک کنند و از طرف مسئولین هم حاکمیتی برخورد کنیم.
انتهای پیام

نظر شما