شناسهٔ خبر: 43445084 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

اجرای طرح برق امید از ابتدای آبان| مشترکان کم مصرف خانگی شامل تخفیف صددرصدی هزینه برق

سخنگوی صنعت برق از اجرای طرح برق امید از ابتدای آبان خبر داد و گفت: هدف از اجرای طرح برق امید حمایت از مشترکانی است که الگوی مصرف را رعایت می‌کنند، این طرح مختص مشترکان خانگی است و مبنای الگوی این طرح میزان مصرف مشترکان در سال گذشته است. کارشناسان وکیل‌آنلاین درباره تکلیف مالکیت در آپارتمانها از حیث مشاع بودن یا اختصاصی بودن ملک توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
مصطفی رجبی مشهدی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به طرح برق امید اظهار کرد: طرح برق امید در شهریور ماه با پیشنهاد وزارت نیرو به تصویب هیئت دولت رسید و دستورالعمل‌های این طرح تدوین شد.

سخنگوی صنعت برق اظهار کرد: طرح برق امید از ابتدای آبان اجرا خواهد شد و اولین قبض برق الکترونیکی به همراه محاسبات این طرح در آن لحاظ شده است.
وی با بیان اینکه تخفیف صددرصدی بهای برق درطرح «برق امید» برای مشترکان کم مصرف در نظر گرفته شده است، افزود: هدف از اجرای طرح برق امید حمایت از مشترکانی است که الگوی مصرف را رعایت می‌کنند، این طرح مختص مشترکان خانگی است و مبنای الگوی این طرح میزان مصرف مشترکان در سال گذشته است.
 
به گفته وی، با عبور از فصل گرما، عمده مصرف برق مربوط یخچال، وسایل صوتی تصویری و سیستم‌های روشنایی است که با مدیریت مصرف می‌توانند از تخفیف موجود بهره‌مند شوند.

رجبی مشهدی با اشاره به شیوه محاسبه پلکانی برق بیان کرد: با توجه به نحوه محاسبه پلکانی برق، مشترکان پرمصرف با رعایت الگوی مصرفی می‌توانند با ورود به دسته خوش مصرف ها، بهای پرداختی کمتری بپردازنند.

سخنگوی صنعت برق بیان کرد: مشترکان خوش مصرف با انجام اقداماتی ساده می‌توانند در زمزه مشترکان کم مصرف قرار گیرند و از تخفیف صددرصدی برق استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما