شناسهٔ خبر: 43444887 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پروین در جمع خبرنگاران :

مشکل استقلال و پرسپولیس با پول حل می‌شود/ از دور هوای باشگاه را دارم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که مشکلات دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس با پول حل می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی پروین پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه نشست فراکسیون ورزش با تا مدیران این باشگاه اظهار کرد: جلسه خوبی بود و امیدوارم خروجی خوبی در حوزه بورس خصوصی سازی و مشکلات پرسپولیس داشته باشد.

وی افزود: از ابتدا گفته‌ام که امکان خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس پلیس و استقلال وجود ندارد به عنوان مثال اگر قیمت آن را هزار میلیارد تعیین کنند و کسی آن را بخرد، فردای آن روز شخص را دستگیر کرده و از او می‌پرسند از کجا پول آورده ای؟

پروین ادامه داد: ما نمی‌توانیم سهام این باشگاه را بخریم چرا که کار ما نیست و رقم بسیار زیاد است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره حرف‌های علی کریمی درباره افشین پیروانی گفت: بنده می‌دانم که آقای کریمی در این حال و حوالی نیست، اما حالا چه اتفاقی افتاده نمی‌دانم چرا که وی بازیکنی بدون حاشیه بود، اما حرمت پیشکسوتان باید حفظ شود و باید تلاش کنیم تا پرسپولیس را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: مردم از ما توقع دارند، اما ما چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟ پرسپولیس خانه ماست، اما چگونه طلب برانکو را جور کنیم،  مشکلات دو تیم استقلال و پرسپولیس با پول حل می‌شود.

پروین همچنین درباره عملکرد خلیل زاده و رقم پیشنهادی او برای ماندن در تیم گفت: ان‌شاءالله باشگاه شجاع را نگه می‌دارد و به توافق می‌رسند.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه انصاری و ربیع‌خواه از پرسپولیس جدا شده‌اند، اما دلشان شکسته، چون زحمت زیادی کشیده‌اند، تصریح کرد: شرایط مربی است.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه وقتی درآمدی نباشد باید بازیکن را به گونه‌ای راضی کرد، یادآور شد: الان شما ببینید آیا پول برانکو را حل کرده‌اند؟ از کجا بیاورند؟ ۵۰ میلیارد تومان دیگر باشگاه پرسپولیس پول لازم دارد، دولت باید کمک کند. من قبلا هم در گفته‌ام نتیجه‌ای که پرسپولیس در لیگ قهرمانان داشت هم سیاسی بود و هم پرسپولیس روی تیم‌های عربی را کم کرد، پس باید به این دو تیم کمک شود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما