شناسهٔ خبر: 43444643 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

غفوری‌فرد، عضو حزب موتلفه اسلامی:

شانس اصولگرایان برای تشکیل دولت بسیار بیشتر از اصلاح‌طلبان است

عضو حزب موتلفه گفت: به نظر من در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، شانس اصولگرایان برای پیروزی و تشکیل دولت بسیار بیشتر از اصلاح‌طلبان است و نظرسنجی‌ها نشان داده که وضع اصولگرایان بهتر است اما باید منتظر بمانیم و ببینیم چه افرادی وارد عرصه انتخابات می‌شوند.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| عضو حزب موتلفه گفت: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، شانس اصولگرایان برای پیروزی و تشکیل دولت بسیار بیشتر از اصلاح‌طلبان است.
 

حسن غفوری‌فرد، عضو حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آینده و برنامه‌های حزب متبوع خود اظهار کرد: حزب ما در تلاش است تا با گزینه واحدی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 حضور پیدا کند.

 

او ادامه داد: برای رسیدن به نامزد واحد در حال صحبت‌های مقدماتی هستیم، امیدواریم که برنامه‌ها به خوبی جلو برود و با مشورت‌های درست و منطقی و البته نظرسنجی به نتیجه خوبی برسیم.

 

عضو حزب موتلفه اسلامی در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه آیا فرد خاصی از این حزب برای حضور در انتخابات مشخص شده است یا خیر، اظهار کرد: هنوز فرد خاصی مشخص نشده و در حال جمع‌بندی هستیم زیرا ویروس کرونا کارها را کمی عقب انداخته، اما قطعا حزب موتلفه در آینده گزینه انتخاباتی خود معرفی می کند.

 

غفوری‌فرد بیان کرد: به نظر من در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، شانس اصولگرایان برای پیروزی و تشکیل دولت بسیار بیشتر از اصلاح‌طلبان است و نظرسنجی‌ها نشان داده که وضع اصولگرایان بهتر است اما باید منتظر بمانیم و ببینیم چه افرادی وارد عرصه انتخابات می شوند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما