شناسهٔ خبر: 43443669 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

دانلود فیلم ایرانی + دانلود سریال ایرانی جدید با کیفیت عالی از سینما تی وی

اگر قصد دانلود فیلم‌های جدید و بروز را با بهترین کیفیت و به صورت نیم بها دارید، ما به شما استفاده از سایت سینما تی وی را پیشنهاد می‌کنیم که یکی از سایت های مرجع دانلود فیلم و سریال می‌باشد.

صاحب‌خبر -

در زندگی امروزه دیدن فیلم‌های مختلف نقشی مهمی داشته و به یکی از تفریحات اصلی و روزمره افراد تبدیل شده است. بسیاری از افراد در طول روز ساعت‌ها را به دیدن فیلم‌های مختلف اختصاص می‌داده و از جدیدترین فیلم‌های سینمایی ایرانی و خارجی دیدن می‌کنند. سطح دسترسی به اینترنت در حال حاضر به گسترده‌ترین حالت ممکن در طول سالیان اخیر رسیده و در واقع اگر بخواهید فیلم‌های سینمایی روز دنیا را با بهترین کیفیت دانلود کنید، باید از سایتی مرجع و معتبر استفاده کنید. اگر قصد دانلود فیلم‌های جدید و بروز را با بهترین کیفیت و به صورت نیم بها دارید، ما به شما استفاده از سایت سینما تی وی را پیشنهاد می‌کنیم. این سایت به صورت ساعتی و روزانه آپدیت شده و می‌تواند نیاز شما را در این زمینه به خوبی برطرف کند. تمامی خدمات سایت سینما تی وی رایگان بوده و شما می‌توانید به صورت رایگان و با اینترنت نیم بها، به دانلود فیلم هاِی ایرانی و خارجی موردعلاقه خود اقدام کنید. برای یافتن و دانلود فیلم‌هایی که به دنبال آن‌ها هستید، کافی است نام فیلم را در منوی جست و جوی سایت سینما تی وی سرچ کرده و با مشاهده نتایج، روی مطلب موردنظر کلیک کنید. لینک‌های دانلود فیلم این سایت مستقیم بوده و بدون مشاهده تبلیغات آزاردهنده، امکان دانلود فیلم، زیرنویس و یا دوبله آن را به ساده‌ترین شکل خواهید داشت.

دانلود سریال قورباغه

سریال قورباغه یکی از جدیدترین ساخته‌های هومن سیدی است که تقریبا نیمی از فیلمبرداری آن انجام شده و مراحل پایانی ساخت و تدوین آن در دست اجرا می‌باشد. این سریال که در شبکه نمایش خانگی در دسترس است، در ژانر اجتماعی بوده و ستارگانی همچون نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی در آن حضور پیدا کرده اند. سریال قورباغه داستانی عجیب و بی‌بدیل خواهد داشت که مطمئنا آن را به یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی تبدیل خواهد کرد. موضوع سریال قورباغه به مشکلات جامعه و تأثیرات آن بر روی هر فرد پرداخته و از این رو افراد زیادی علاقه‌مند به دیدن آن هستند. جالب است بدانید در این سریال مهران غفوریان نیز حضور یافته است. حضور این بازیگر قدیمی و مشهور یکی از جالب‌ترین اتفاقاتی است که حکایت از جذابیت بسیار زیاد و داستان زیبای این سریال خانگی دارد. اگر شما هم جزو کسانی هستید که علاقه‌مند به مشاهده این سریال جذاب می‌باشید، می‌توانید سریال قورباغه را به صورت قانونی و با اینترنت نیم بها از سایت معتبر و بزرگ سینما تی وی دانلود و مشاهده کنید. در این سایت فصل‌های مختلف این سریال با بالاترین کیفیت قابل دریافت می‌باشد. همچنین اگر از طرفداران سریال قورباغه هستید، این مژده را به شما می‌دهیم که به محض انتشار قسمت‌های جدید این سریال، سایت سینما تی وی بروز می‌شود. از این رو می‌توانید سایت سینما تی وی را ذخیره کرده و به صورت روزانه آن را چک کنید تا از جدیدترین قسمت‌های این سریال مطلع شده و اقدام به دانلود سریال قورباغه با کیفیت عالی Bluray نمایید. لازم به ذکر است که اولین قسمت سریال قورباغه در تاریخ 3 / آذر / 1399 منتشر خواهد شد.

دانلود سریال

تجربه نشان داده بسیاری از ایرانیان از مشاهده سریال‌هایی که داستان جذابی دارند، بیش از دیدن فیلم‌های سینمایی لذت می‌برند. با توجه به پیشرفت فوق العاده‌ای که صنعت فیلم و سریال در طول سالیان اخیر داشته است، شاهد فیلم‌های بسیار قوی با داستان‌های هیجان‌انگیزی هستیم که محصول ایران و کشورهای دیگر دنیا می‌باشد. سریال‌هایی مثل گیم آو ترونز، دارک، سریال ایرانی دل، عاشقانه، آقازاده و… جزو مواردی هستند که در سال‌های اخیر تولید شده و توانسته‌اند نظرات بسیاری از ایرانیان را به خود جلب کند. از این رو ما قصد داریم سایتی معتبر و قانونی را به شما عزیزان معرفی کنیم که از طریق آن می‌توانید اقدام به دانلود سریال‌های جذاب و موردعلاقه‌تان کنید. این سایت، سایت سینما تی وی بوده و با دارا بودن امکان دانلود با ترافیک نیم بها، به یکی از برترین سایت‌های دانلود سریال ایرانی و خارجی تبدیل شده است. اگر شما هم قصد دانلود سریال در ژانرهای مختلف ترسناک، درام، کمدی و… را دارید، وارد سایت سینما تی وی شده و از خدمات بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید. شایان ذکر است تمامی سریال‌های معروف و پربیننده ایرانی و خارجی در سایت سینما تی وی موجود بوده و شما می‌توانید این سریال‌ها را با کیفیت اصلی و به طور کامل دانلود و مشاهده کنید.

دانلود فیلم زن ها فرشته اند 2 با کیفیت عالی

علی صادقی، محمدرضا شریفی نیا، سحر قریشی، نیوشا ضیغمی، میرطاهر مظلومی، نسرین مقانلو، مریم سعادت، آیدا نوری از جمله بازیگران فیلم زن ها فرشته اند 2 می‌باشند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است چند زوج در رده‌های سنی مختلف در سال 2020 میلادی به‌دنبال آن هستند که تعریفی بیست از زندگی خود ارائه دهند غافل از آن که بدجوری از تعارضات ذهنی رنج می‌برند.. . فیلم زن ها فرشته اند 2 ژانر کمدی دارد و روزهای آخر اکران خود را سپری می‌کند. همچنین تا به این لحظه فروش حدود 700 میلیون تومانی را به ثبت رسانده است. برای دانلود فیلم زن ها فرشته اند 2 که به زودی در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد، به لینک روبرو مراجعه کنید: دانلود فیلم زن ها فرشته اند 2 با کیفیت عالی

دانلود فیلم شنای پروانه با کیفیت عالی

فیلم سینمایی شنای پروانه که به نویسندگی و کارگردانی محمد کارت می‌باشد که برای اولین بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد که توانست 6 سیمرغ بلورین را درو کند. جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیر آقایی، پانته‌آ بهرام و علی شادمان از جمله بازیگران سرشناس فیلم شنای پروانه هستند.

همچنین در خلاصه داستان فیلم شنای پروانه آمده است: فیلمی از پروانه که مربی استخر زنان است از او و داخل فضای استخر در فضای مجازی منتشر می شود. هاشم همسر پروانه که از اوباش و خلافکاران سرشناس منطقه است در مواجهه با این مساله همسرش را به قتل می رساند و زندگی خانواده دستخوش ناملایمات زیادی می شود. حجت برادر کوچکتر هاشم که مغازه صافکاری دارد و آدم آرامی است تلاش می کند تا حقیقت ماجرا را کشف کند و خود به تنهایی مشکلات را برطرف سازد …

برای دانلود فیلم شنای پروانه به لینک روبرو مراجعه کنید: دانلود فیلم شنای پروانه با کیفیت عالی

همراه ما باشید: https://cinamatv.com

نظر شما