شناسهٔ خبر: 43439596 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ریوالدو: گریزمان فاقد اعتمادبه‌نفس لازم است/ او در بارسلونا نیاز به زمان دارد

مهاجم پیشین بارسلونا اعتقاد دارد آنتوان گریزمان به قدری خوب است که برای بارسا بازی کند، اما نیاز به زمان دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریوالدو که خود بین سال‌های 1997 تا 2002 در بارسلونا عضویت داشت و در 235 بازی 130 گل به ثمر رساند، معتقد است آنتوان گریزمان کیفیت لازم برای بازی در خط حمله کاتالان‌ها را دارد. این مهاجم فرانسوی که تابستان گذشته در ازای پرداخت شدن رقم فسخ قرارداد 120 میلیون یورویی‌اش از اتلتیکومادرید به بارسلونا ملحق شد، تاکنون نتوانسته در بارسا به مانند اتلتیکو درخشان ظاهر شود و در 52 بازی تنها 15 گل برای آبی‌واناری‌ها به ثمر رسانده است.

اسطوره فوتبال برزیل در تازه‌ترین اظهارنظر خود درباره مهاجم فرانسوی بارسلونا که بحث علاقه‌مندی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به جذب او هم مطرح است، گفت: گریزمان بازیکن خیلی خوبی است که در حال حاضر فاقد اعتمادبه‌نفس لازم است. من بر این باورم که او به اندازه‌ای خوب است که برای بارسلونا بازی کند و فکر نمی‌کنم در پستی نادرست بازی می‌کند.

وی افزود: گریزمان در تیم ملی فرانسه سال‌ها با یک سیستم بازی مشخص و زیرنظر یک مربی (دشان) کار می‌کند. در اتلتیکومادرید هم که آنتوان در آنجا یک ستاره بود، او به باشگاه و سیستم بازی مدنظر سرمربی‌اش (سیمئونه) عادت داشت. گریزمان تنها در بارسلونا نیاز به زمان دارد و سپس می‌تواند بهترین بازی‌هایش را ارائه کند.

انتهای پیام/

نظر شما