شناسهٔ خبر: 43431519 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افزایش ۲۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان همدان

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با افزایش ۲۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان همدان امسال ۲ هزار و ۶۴۱ قاچاقچی موادمخدر، دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

افزایش ۲۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار سلمان امیری، فرمانده انتظامی استان همدان در جمع خبرنگاران بیان کرد: امسال با اجرای  ۵ هزار و ۲۲۰ عملیات برای برخورد با قاچاقچیان موادمخدر در این استان  چهار تُن و ۸۳ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ۳۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این مدت منهدم شد.

 

او از افزایش ۲۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در مقایسه با پارسال هم خبر داد و اضافه کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر در عملیات‌های مشترک فرا استانی ۹۰۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کرده است.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: طرح ارتقای اقدامات مقابله‌ای با قاچاقچیان کالا و ارز، کالا‌های ممنوعه، موامخدر، سلاح و مهمات، مبارزه قاطعانه با جرائم خشن در حوزه سرقت و اراذل و اوباش، کاهش سوانح فوتی و ارتقای فرهنگ ترافیک و توسعه فناوری برای تحقق پلیس هوشمند از دیگر اولویت‌های نیروی انتظامی در استان است.

سردار امیری بیان کرد: پلیس پیشگیری اقدام به ساماندهی پنج هزار و ۴۰ شبگرد، نگهبان محله و سرایدر کرده همچنین ابلاغ بیش از ۱۰۳ هزار و ۶۲۵ اوراق قضایی و پنج هزار و ۳۴۸ مورد بازدید از اماکن حساس تجاری شامل بانک‌ها و طلافروشی دیگر مکان‌های در معرض آسیب صورت گرفته است.

او اظهار کرد: پلیس آگاهی استان همدان با انهدام ۲۸ باند سرقت یک هزار و ۳۳۴ سارق را دستگیر کرد که از این تعداد ۱۸۷ تن، سارقان حرفه‌ای و سابقه دار بودند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه جرائم خشن ۳۵ درصد کاهش داشته است اظهار داشت: ۲۵۶ عملیات برای کشف کالای قاچاق، چهار فقره برای کشف کالای سازمان یافته صورت گرفته است که در مجموع ۲ هزار و ۳۹۸ قاچاقچی دستگیر و ۱۵۲ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف وضبط شد.

سردار امیری بیان کرد: ۲ هزار و ۶۵ فقره پرونده مربوط به کالای قاچاق از ابتدای سالجاری تاکنون در پلیس آگاهی تشکیل شده که  ارزش ۲۶۳ فقره از این تعداد بیش از ۱۰۰ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/ا

نظر شما