شناسهٔ خبر: 43431505 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۳ هزار پنل خورشیدی برای مددجویان خراسان شمالی راه اندازی می شود

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از شناسایی هزار نقطه برای نصب پنل های خورشیدی ویژه مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: در برنامه‌های پیش روی این نهاد ۳ هزار پنل خورشیدی برای نصب و راه‌اندازی در منازل مددجویان استان در نظر گرفته‌شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مجید الهی راد  اظهار کرد: هزار نقطه برای نصب پنل های خورشیدی در خراسان شمالی شناسایی‌شده ولی در برنامه‌های پیش روی این نهاد ۳ هزار پنل خورشیدی برای نصب و راه‌اندازی در منازل مددجویان استان در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به افزایش قیمت قطعات پنل های خورشیدی، افزود: هزینه نصب و راه‌اندازی هر پنل خورشیدی ۴۰۰ میلیون ریال بود ولی با توجه به افزایش قیمت‌ها، کمیته امداد درصدد است مابقی هزینه‌ها را با ارائه تسهیلات بلاعوض جبران کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه تاکنون ۲ پنل خورشیدی برای دوخانوار مددجو در اسفراین نصب‌شده است، تصریح کرد: با اجرای این طرح هر خانوار ماهیانه بین ۱۵ میلیون تا ۱۷ میلیون ریال درآمدزایی دارد که بخشی از این درآمد بابت پرداخت اقساط تسهیلات اجرای طرح کم می‌شود و مابقی درآمد به حساب خانوار واریز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح پنل های خورشیدی یکی از طرح‌های مهمی است که توسط این نهاد و به منظور اشتغال و خودکفایی خانوارهای تحت حمایت این نهاد در حال پیگیری و اجراست.

انتهای پیام/و

نظر شما