شناسهٔ خبر: 43428297 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

ماجرای عیسی آل کثیر هم ‌اتاقی با کنعانی زادگان تا خاطرات زمان هواداری پرسپولیس

صاحب‌خبر -

عیسی آل کثیر ، ستاره پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:

همه ی پرسپولیسی ها برای تیم ما سنگ تمام گذاشتند. خدا را شکر که توانستیم این خوشحالی را برای هواداران و ملت ایران بیاوریم. همه ی مردم، ورزشکاران و هنرمندان همه و همه برای من با پیام های تبریک شان سنگ تمام گذاشتند و واقعا نمی دانم با چه زبانی از آن ها تشکر کنم. تا وقتی که زنده ام محبت آن ها را فراموش نمی کنم و دست تک تک آن ها را می بوسم.

وی افزود:

قبل ها به عنوان تماشاگر و طرفدار در ورزشگاه قرار می گرفتیم ولی بعد از ورود به پرسپولیس، محبتی که مردم و هواداران نسبت به پرسپولیس دارند واقعا فوق العاده است. آدم نمی داند چطور نشکر کند. به خودم می بالم که همچین تماشاگران و طرفدارانی داریم.

برادر آل کثیر درباره او گفت:

عیسی به همراه من به ورزشگاه می رفت. بچه شیطانی بود.

عیسی در خصوص ۲۵ روز هم اتاقی شدن با کنعانی زادگان گفت:

اول بگویم که او بچه خیلی دوست داشتنی است و واقعا سخت بود. خدا را شکر هم اتاقی داشتم که راحت بودم و به من کمک می کرد.

برادر آل کثیر در خصوص فرزندش که دلیل خوشحالی بعد از گل عیسی بود، گفت:

اسم او میکائیل است. ۸ سال دارد. بازی با سیاه جامگان بود که او به عیسی زنگ زد و گفت ان شا الله که گل بزنی از تو یک خوشحالی گل می خواهم. آن بازی دقیقه ۹۰ گل زد و برای او خوشحالی انجام داد که میکائیل در خانه خیلی خوشحال شد.

آل کثیر درباره مادرش اظهار داشت:

بازی با الشارجه بود که گل زده بودم و وقتی به هتل برگشتم به مادرم تصویری زنگ زدم. احوال پرسی کرد و گفت مبارکت باشد، من هم گفتم مادر صورتم را می بینی چقدر فشار روی من است. او گفت وحید امیری بنده خدا را ببین از تو بدتر شده است که، من هم گفتم مادر من بچه ی تو هستم.

برچسب‌ها:

نظر شما