شناسهٔ خبر: 43427076 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

در دیدار عبدالله عبدالله و ظریف مطرح شد؛

حمایت ایران از روند صلح و توافقات گفت و گوهای بین الافغانی

وزیر امور خارجه در دیدار رییس شورای عالی مصالحه ملی افغانستان، بر حمایت جمهوری اسلامی ایران از روند صلح به رهبری و مدیریت افغان‌ها و توافقات شرکت‌کنندگان در گفت وگوهای بین‌الافغانی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به نقل از اداره کل اطلاع‌رسانی و سخنگویی وزارت امور خارجه، عبدالله عبدالله رییس شورایعالی مصالحه ملی افغانستان که در راس هیاتی برای دیدار و گفت وگو با مقامات کشورمان صبح امروز وارد تهران شده است، ظهر یکشنبه با حضور در وزارت امور خارجه با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفت و گو کرد.

ظریف در این دیدار حمایت جمهوری اسلامی ایران از دولت جمهوری اسلامی افغانستان و روند صلح به رهبری و مدیریت افغان‌ها و توافقات شرکت‌کنندگان در گفت وگوهای بین‌الافغانی را مورد تاکید مجدد قرار داد و از مشارکت عبدالله در روند سیاسی و پذیرش مسئولیت شورایعالی مصالحه ملی افغانستان قدردانی و مشارکت طالبان در ساختار سیاسی افغانستان را مورد حمایت کشورمان ذکر کرد.

عبدالله عبدالله رییس هییت شورایعالی مصالحه ملی جمهوری اسلامی افغانستان نیز در این دیدار آخرین تحولات جاری در صحنه داخلی افغانستان و آخرین وضعیت مربوط به گفت وگوهای بین‌الافغانی را تشریح کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما