شناسهٔ خبر: 43423482 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون هندبال | لینک خبر

دلایل افت سپاهان از زبان سرمربی

صاحب‌خبر -
مجید رحیمی زاده  سرمربی سپاهان اصفهان  از شرایط سپاهان در هفته اول رقابتهای لیگ برتر  آقایان گفت.به گزارش روابط عمومی فدراسیوت

مجید رحیمی‌زاده سرمربی تیم هندبال سپاهان پس از برتری برابر هوانیروز و کسب اولین پیروزی تیمش در لیگ برتر هندبال، گفت: تیم هوانیروز تیم خوبی است. ما دو بازی تدارکاتی هم در داخل اصفهان با این تیم داشتیم و چون همشهری هم هستیم، کمی کری‌خوانی هم داریم و بازی سختی برابر آنها داشتیم

وی افزود: خدا را شکر در این بازی تقریباً بازیکنانم خود را پیدا کردند و از موقعیت‌های خودشان بهتر استفاده کردند. همیشه گفته‌ام، تیمی همیشه موفق است که از موقعیت‌های پیش آمده بهترین استفاده را کند.

سرمربی سپاهان در خصوص دو هفته تعطیلی تا دور برگشت لیگ هندبال هم، تصریح کرد: ما دو باخت با اختلاف یک یا دو گل داشتیم اما اختلاف‌مان زیاد نبوده است‌. مشکل تیم من این بود که دو هفته قبل چهار پنج بازیکن ما تست کرونای آنها مثبت شد و آنها را برای ۱۰ روز نداشتیم. از طرفی محسن طاهری که سرمربی تیم بود را هم با وجود اینکه با تیم تمرینات را شروع و کار کرده بود را هم روی نیمکت نداشتیم.

وی ادامه داد: با این وضع تیمی را به مسابقات آوردیم که ۱۰ تا ۱۵ روز نزدیک مسابقات تمرین درست حسابی نداشتند. تعداد نفرات‌مان کم بود و دو نفر کرونایی داشتیم که در اصفهان ماندند و نیامدند و دو بازیکن آسیب‌دیده هم داشتیم. همه این‌ها مزید بر علت شد که ما نتوانیم نتیجه مورد انتظار را کسب کنیم.

رحیمی زاده، خاطرنشان کرد: مطمئن باشید این تیم پتانسیل قهرمانی دارد و ما برای قهرمانی می‌جنگیم. نقاط ضعف را در هفته آینده پیدا می‌کنیم و بازیکنان‌مان هم به ما ملحق می‌شوند. مطمئن باشید که در دور برگشت خیلی بهتر و قدرتمندتر ظاهر خواهیم شد.

نظر شما