شناسهٔ خبر: 43423374 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون هندبال | لینک خبر

اظهار نظر سرمربی زغال سنگ طبس

صاحب‌خبر -
علی بکماز سرمربی  تیم زغال سنگ طبس از سومین پیروزی تیمش در این دوره از رقابهای لیگ برتر آقایان گفت.به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیم های هندبال کیمیاکاشت کردستان و زغال سنگ در آخرین روز از مرحله اول رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در سالن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه 31 بر 28 به سود طبسی ها خاتمه پیدا کرد.

علی بکماز، سرمربی تیم هندبال زغال سنگ طبس در پایان این مسابقه اظهار داشت: امروز اتفاقاتی رخ داد که فکر نمی کردم اینقدر تیم حریف به ما نزدیک شود، اما خدا را شکر که برنده بازی شدیم. دقایق ابتدایی یکی از بازیکنان خود را از دست دادیم و تیم مان دچار مشکل شد.

وی ادامه داد: در ادامه مسابقه دروازه بان مان مصدوم شد و یکی دیگر از بازیکنان هم به دلیل مصدومیتی که برایش پیش آمد نتوانست به بازی ادامه دهد. مصدومیت ها جدی نبود، اما به روند تیمی ما آسیب زد. تیم کیمیا کاش فوق العاده ظاهر شد و به آنها تبریک می گویم.

بکماز گفت: خوشحالم که 2 امتیاز این مسابقه را هم گرفتیم. فعلاً با 6 امتیاز این مرحله را به پایان رساندیم و باید خود را برای مرحله بعدی آماده کنیم. باید روی نقاط ضعف و قوت خود بیشتر کار کنیم تا در دور برگشت خیلی از مشکلات مان حل شود.

نظر شما