شناسهٔ خبر: 43422823 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

محسنی بندپی:

فراکسیون معلولان باید یکی از مهمترین فراکسیون‌های مجلس باشد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، بابیان‌اینکه فراکسیون حمایت از افراد دارای معلولیت باید یکی از مهم‌ترین فراکسیون‌های مجلس باشد تاکیدکرد که در این هفته هم روند تشکیل فراکسیون معلولان و هم اجرای قانون حمایت از معلولان را پیگیری خواهم کرد.

صاحب‌خبر -

محمدعلی محسنی بندپی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان دلیل مغفول ماندن نظارت بر اجرای قانون جامع حمایت از معلولان و تشکیل فراکسیونی جهت پیگیری مشکلات این قشر در مجلس یازدهم، گفت: بنده از جمله افرادی هستم که سال‌ها در سازمان بهزیستی کشور فعالیت کردم و استاد دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی هستم و عمری را صرف تحقیق و آموزش در این حوزه کرده‌ام.

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بی‌تردید فراکسیون حمایت از افراد دارای معلولیت باید یکی از مهم‌ترین فراکسیون‌های مجلس شورای اسلامی باشد و به طور ویژه تحقق حقوق این قشر را پیگیری کند.

حمایت از معلولان باید چه در قالب تشکیل فراکسیون خاص و چه خارج از آن پیگیری شود

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: البته ما باید تلاش کنیم که چه در قالب تشکیل یک فراکسیون خاص و چه خارج از آن در جهت حمایت از افراد دارای معلولیت تلاش کنیم ضمن اینکه لازم است روند اجرای قانون جامع حمایت از معلولان را به طور جدی پیگیری کنیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: این هفته، هم روند تشکیل فراکسیون حمایت از افراد دارای معلولیت و هم اجرای قانون جامع حمایت از معلولان را پیگیری خواهم کرد./

پایان پیام

نظر شما