شناسهٔ خبر: 43421238 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سوره هنر | لینک خبر

دادمان درگذشت حاج احمد یلالی را تسلیت گفت:

باورِ رفتنِ مردِ پر افتخارِ عرصه فرهنگِ جهاد و پایداری خوزستان سخت است

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در پیام تسلیت خود آورده است: گرچه رفتن نور دیده سفر کرده، بسیجی سرافراز حاج احمد یلالی مرد پر افتخار عرصهٔ فرهنگِ جهاد و پایداری در استان خوزستان را به سختی باور داریم لیک حقیقت دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی طی پیامی درگذشت حاج احمد یلالی مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری خوزستان و حوزه هنری آبادان را تسلیت گفت.

متن این پیام چنین است:

«بسم الله الرحمن الرحيم
إنا لله و إنا إلیه راجعون

به راستی تا زندگی را نشناسیم، مرگ را نخواهیم شناخت و نام‌آوران همان‌گونه که در دنیا سیاق معرفت را پی می‌گیرند و به دیدار معبود و معشوق خود می‌شتابند؛ آن‌گاه که ندای الرحیل نوازشگر گوش‌شان می‌گردد، سرآغاز حیات طیبه شان خواهد بود. کالبد تهی نمی‌سازند بلکه آن را سرشار از صفای الهی می‌نمایند که «إن الرّب اذا صفا صفا» و «من کان للّٰه کان اللّٰه له».

خبر بهت‌آور بود و سخت تکان‌دهنده اما برای ما زمینیان؛ ورنه شاهدان را گرفتن پر و بال کالبد است و رضا دادن به دیدار دادار؛ و ما این‌سان به تماشای عروج برادری عزیز و رفیقی مؤمن نشستیم. تن خسته‌اش از پس فراز و فرودها و چم و خم‌های زمانه به انتهای این دار فانی رسیده بود و مشتاقانه به بانگ عروج لبیک گفت.

گرچه رفتن نور دیدهٔ سفر کرده، بسیجی سرافراز حاج احمد یلالی مرد پر افتخار عرصهٔ فرهنگِ جهاد و پایداری در استان خوزستان را به سختی باور داریم لیک حقیقت دارد. آرزوی‌مان آن است که در عالمی دیگر و گستره قیامتی شورانگیز شفاعت‌گرمان گردد که سخت بدان نیازمندیم.

فقدان این همکار صدیق و با اخلاص را به خانوادهٔ محترم ایشان و همکاران حوزه هنری خوزستان و دوستان و همراهان بسیجی و فرهنگی اش در شهر آبادان تسلیت می‌گویم.

از درگاه پروردگار مهربان نیز تمنا دارم که روحِ مهربان همکار سفر کردهٔ ما را در مقام امن و ایمن کبریایی و در جوار دوستان شهید و مومنین پاک‌نهاد سکنی و مأوا دهد.

روحش شاد و یاد و خاطراتش گرامی.»

انتهای پیام/

نظر شما