شناسهٔ خبر: 43418336 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

زلاتان: در 39سالگی هنوز هیچکس جلودارم نیست

زلاتان ابراهیموویچ بعد از درخشش در دربی دیروز میلان می گوید بیش از هر زمان دیگری احساس می کند فوتبالیستی کامل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی آث میلان که دیروز با زدن هر دو گل تیمش باعث پیروزی روسونری در دربی میلان شد می گوید در 39سالگی همچنان توقف ناپذیر است و هیچ زمانی تا این اندازه احساس کامل بودن نکرده است.

 

ابراهیموویچ که فصل جدید را با پیراهن میلان درخشان آغاز کرد در دربی دیشب شهر میلان نیز بار دیگر درخشید و هر دو گل روسونری را زد تا یک پیروزی شیرین نصیب آث میلان کند. میلان با این پیروزی تا کنون در شروع فصل سری آ همه بازی هایش را با پیروزی پشت سر گذاشته و با سه امتیاز اختلاف صدرنشین است.

 

 

زلاتان بعد از درخشش در بازی دیشب به اسکای ایتالیا گفت:" احساس می کنم کامل تر از همیشه هستم. من تجربه بیشتری دارم ولی بازیکنان جوان هنوز در حال پیشرفت کردن و یاد گرفتن هستند. من حالا بیشتر از هر زمان دیگری احساس کامل بودن می کنم. اگر الان از نظر بدنی مثل دوران بیست تا سی سالگی ام بودم هیچکس جلودارم نبود. هر چند الان هم کسی جلودارم نیست".

 

ابراهیموویچ در ادامه گفت:" من از نظر بدنی وضع خوبی دارم و زیاد تمرین می کنم. این روزها با تجربه بسیار بالا خوب بازی می کنم و برایم قابل پذیرش نیست که کسی در تمرینها یا در مسابقات بخواهد کم بگذارد و استراحت کند".

 

 

نظر شما