شناسهٔ خبر: 43414457 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دادگستری زنجان با ارائه خدمت متخلفان به بیماران کرونایی موافقت کرد

گروه استان‌ها - فرماندار شهرستان زنجان از موافقت دادگستری این استان با مجازات متخلفانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، خبر داد و گفت: متخلفان باید به بیماران کرونایی خدمات ارائه دهند.

صاحب‌خبر -

رضا عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به اینکه مجازات‌هایی برای جایگزین حبس در قانون پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: بر این اساس، پیشنهاداتی به دادگستری استان زنجان ارائه شد.

وی تصریح کرد: بر اساس این پیشنهاد، کسانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده و سلامت عموم را به خطر اندازند، در صورتی که منجر به تشکیل پرونده قضایی شود، مجازات‌های جایگزین برای آن‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه ارائه خدمات به بیماران کرونایی، مجازات سنگینی برای متخلفان از دستورالعمل‌های بهداشتی است، افزود: در مجموع دادگستری استان در چارچوب قانون این مجازات‌ها را در نظر می‌گیرد.

وی یادآور شد: افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، ملزم به ارائه خدمات غیر پرستاری و غیر پزشکی به بیماران کرونایی خواهند بود.

عسگری خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان زنجان با کلیت پیشنهاد مذکور موافقت کرده است.

وی برگزاری مراسمات، تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی را از راه‌های انتقال ویروس کرونا عنوان کرد و افزود: مردم باید به توصیه‌های ستاد مبارزه با کرونا توجه بیشتری نشان دهند ولی متاسفانه برخی هنوز این بیماری را جدی نگرفته‌اند. 

انتهای پیام/ش

نظر شما