شناسهٔ خبر: 43413130 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

لیگ برتر و جام حذفی

کرونا دوباره علیه استقلال/ کنایه سنگین گزینه مدنظر استقلال پس از عدم توافق با آبی ها

محمود فکری در حالیکه زمان کمی برای اماده سازی تیم استقلال در اختیار دارد در همین مهلت کم با سختی های عدیده ای رو به رو شده که البته اجتناب ناپذیر است.

صاحب‌خبر -

بعد از گرفتن نخستین تست کرونا از بازیکنان معلوم شد که سه بازیکن به این ویروس مبتلا هستند و همین باعث شد از ادامه حضور در تمرینات منع شوند و در تست دوم دو بازیکن دیگر آبی ها به این ویروس مبتلا شدند و حالا تعداد بازیکنان غایب کرونایی به ۵ بازیکن رسیده است که یکی از این بازیکنان فرشید اسماعیلی است که در ترکیب تیم نقش محوری دارد.

علاوه بر این ۵ بازیکن که به دلیل ویروس کرونا از حضور در تمرینات استقلال ممنوع شده اند شیخ دیاباته و میلیچ هنوز به تمرینات تیم ملحق نشده اند. آنها حتی اگر به صورت انفرادی تمرین کنند و هنگامی که در تمرین تیم استقلال حاضر می شوند از آمادگی بالایی بهره ور باشند به دلیل عدم آشنایی با افکار تاکتیکی محمود فکری نیاز به وقت خواهند داشت تا در ایده های تاکتیکی سرمربی جدید استقلال جای خود را پیدا کنند. به این ها غیبت ملی پوشان جز محمد رشید مظاهری را اضافه کنید. علی کریمی – عارف غلامی و مهدی قایدی هنوز خود را به محمود فکری معرفی نکرده اند.

در چنين شرایطی تیم استقلال نصف و نیمه برای حضور در فصل تازه بازی ها آماده می شود. این از گرفتاری های محمود فکری در تیم استقلال است که البته دم از آن نمی زند. او در نساجی همچنین رفتاری داشت و اصلا سعی نکرد به کمبودها اشاره کند چرا که بر این عقیده است اگر غیبت برخی از بازیکنان را بزرگ کند بازیکنان حاضر در اردوی تیم روحیه خود را از دست خواهند داد و نخواهند توانست در بازی هایی که به میدان می روند ارایه گر فوتبال خوبی باشند. این حربه رفتاری در نساجی جواب داد و محمود فکری تا روزی که در تیم مازنی حضور داشت حتی در برابر تیم های بزرگ خوب نتیجه گرفت.

کنایه سنگین گزینه مدنظر باشگاه استقلال بعد از عدم توافق با آبی ها+ عکس

در چند روز اخیر خبر هایی منتشر شد که امید نمازی به عنوان دستیار فکری انتخاب خواهد شد، اما در تمرینات دو روز اخیر استقلال، امید علی دفتری به عنوان دستیار فکری در تمرینات شرکت می کند، حالا امید نمازی نسبت به این اتفاق واکنش نشان داده است.

امید نمازی، مربی ایرانی ساکن آمریکا که سابقه هدایت ذوب آهن را نیز در کارنامه دارد، یکی از گزینه های مربیگری استقلال بود و خود او نیز پیشنهاد محمود فکری را تایید کرد. اما به نظر می رسد استقلال یک مربی دیگر را جایگزین او کرده است و همین باعث ناراحتی امید نمازی شده است.

امید نمازی در استوری خود نوشته است:

اخبار باشگاه استقلال,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,لیگ برتر و جام حذفی

 مرفاوی: قایدی می‌ماند، به نادری فکر نمی‌کنیم/ حضور سه سرمربی روی نیمکت حاشیه‌ساز نیست

وقتی بازیکنی قصد ندارد در یک باشگاه بماند، نباید او را با زور نگه داشت. فکر می‌کنم مشکل مظاهری هم حل شود و امیدوارم این بازیکن را کنار خودمان داشته باشیم

اخبار باشگاه استقلال,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,لیگ برتر و جام حذفی

به گزارش ورزش سه ،صمد مرفاوی که خودش زمانی سرمربی استقلال بوده، این روزها به‌عنوان مدیرفنی به جمع آبی‌ها برگشته تا به فکری که زمانی دستیارش بوده کمک کند.  پس از گذشت چند روز از حضور مرفاوی در تمرینات، همشهری ورزشی گفت‌و‌گویی با او درخصوص آخرین وضعیت استقلال داشته است.

  پرونده نقل‌و‌انتقالاتی استقلال چه زمانی بسته می‌شود؟

هنوز مشخص نیست. ما منتظر بازگشت ملی‌پوشان به تمرینات هستیم، ضمن اینکه هنوز وضعیت علی کریمی و میلیچ مشخص نشده است. شیخ‌دیاباته که قرار است برگردد و امیدوارم میلیچ و کریمی هم بمانند. وقتی اسکلت اصلی تیم حفظ شود طبیعتا نیاز کمی به جذب بازیکن جدید خواهیم داشت.

 اگر میلیچ نماند، محمد نادری را جذب می‌کنید؟

تکلیف نادری با پرسپولیس هنوز مشخص نیست و ما به این موضوع فکر نمی‌کنیم. امیدواریم که میلیچ و کریمی بمانند.

 داستان قایدی به کجا رسید؟ او بالاخره در استقلال می‌ماند یا قرار است ترانسفر شود؟

قایدی در کنار ماست و فقط به این موضوع فکر می‌کنیم که از این بازیکن استفاده کنیم. ما به جدایی قائدی فکر نمی‌کنیم و مهدی به‌زودی در تمرینات استقلال حاضر خواهد شد.

 در مورد بازیکنان جدید استقلال صحبت کنید، بازیکنانی که اکثر آنها پیش از انتخاب کادرفنی جذب شدند.

نفراتی که به استقلال آمده‌اند در تیم‌های خودشان بازیکنان خوبی بوده‌اند ولی مهم این است که در استقلال عملکرد خوبی داشته باشند. شرایط پرسپولیس و استقلال متفاوت است ولی امیدوارم بازیکنان جدید هم بهترین عملکرد را در استقلال داشته باشند.

 تکلیف رشید مظاهری هم هنوز مشخص نشده است. در این مورد خبر جدیدی ندارید؟

من معتقدم وقتی بازیکنی قصد ندارد در یک باشگاه بماند، نباید او را با زور نگه داشت. فکر می‌کنم مشکل مظاهری هم حل شود و امیدوارم این بازیکن را کنار خودمان داشته باشیم.

  از نظر شما محمود فکری گزینه مناسبی برای هدایت استقلال بود؟

فکری قبلا دستیار من بود و سلسله مراتب مربیگری را به‌خوبی طی کرد و جلو آمد. این حرف را به این خاطر نمی‌زنم که الان در کنار او هستم، فکری کاپیتان استقلال بوده و با شرایط این تیم آشناست. او در این چند سال هم عملکرد خوبی داشته و شایستگی سرمربیگری در استقلال را دارد. امیدوارم استقلال نتایج خوبی بگیرد.

 یکی از اتفاقات عجیب در استقلال حضور همزمان شما، فکری و مظلومی روی نیمکت است. فکر نمی‌کنید این موضوع برای استقلال مشکل‌ساز شود؟

چرا باید مشکل‌ساز شود؟ همه مربیانی که هم‌اکنون در استقلال هستند تعامل خوبی با یکدیگر دارند. خیلی‌ها می‌گویند حضور من، فکری و مظلومی حاشیه‌ساز می‌شود ولی اینطور نیست. هدف ما کمک‌کردن به فکری و استقلال است، نه اینکه به او دغدغه ذهنی بدهیم.

 مجید نامجومطلق بعد از جدایی از استقلال در مصاحبه‌ای گفت که در این باشگاه بازیکن‌سالاری بیداد می‌کند. نظر شما چیست؟

در همه تیم‌های ایران بازیکن‌سالاری است ولی باید این موضوع مدیریت شود و کادرفنی و باشگاه هم همه‌‌چیز را زیر نظر داشته باشد. ما تلاش می‌کنیم استقلال کمترین تنش و حاشیه را داشته

بدنساز جدید استقلال از کادر فنی جدا شد
بدنسازی که طی روزهای اخیر در تمرینات استقلال شرکت کرده بود از جمع آبی پوشان جدا شد.


به گزارش  فارس، مسعود مومنی مربی بدنساز تیم فوتبال استقلال که طی روزهای اخیر در تمرینات این تیم شرکت کرده است از جمع آبی پوشان جدا شد.

وی که سابقه حضور در صبای قم و پرسپولیس را در کارنامه دارد از جمع آبی پوشان جدا شد و قرار است به زودی بدنساز جدید آبی پوشان معرفی شود.

نظر شما