شناسهٔ خبر: 43408132 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سری آ ایتالیا؛

کروتونه ۱ - ۱ یوونتوس؛ VAR علیه کسب سه امتیاز!

یوونتوس در خانه کروتونه با تساوی ۱-۱ متوقف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یوونتوس در شبی که کریستیانو رونالدو را به علت ابتلا به ویروس کرونا در اختیار نداشت و یک گل این تیم نیز با استناد به VAR مردود اعلام شد، در خانه کروتونه به تساوی 1-1 رسید.

کروتونه بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه سوم و با همکاری ریکا و سیمی فرصت خوبی برای باز کردن دروازه یوونتوس داشت، اما ضربه سیمی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در دقیقه 12 و با خطای لئوناردو بونوچی روی ریکا، کروتونه صاحب یک ضربه پنالتی شد که سیمی این فرصت را تبدیل به گل کرد و میزبان اینگونه از یوونتوس پیش افتاد.

اما یوونتوس در صدد جبران برآمد و در دقیقه 20 به گل تساوی دست یافت. ارسال زمینی فدریکو کیه زا از سمت راست در مقابل دروازه به آلوارو موراتا رسید و او موفق به باز کردن دروازه کروتونه شد.

در ادامه و با همکاری کیه زا و دژان کولوسفسکی این یوونتوس بود که باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه پورتانووا با عکس العمل کورداز همراه شد. در دقیقه 44 و با حرکت ریکا از سمت چپ، کروتونه تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت. اما ضربه مولینا به دیرک دروازه یوونتوس برخورد کرد و در نهایت نیمه نخست با تساوی 1-1 بین دو تیم به اتمام رسید.

کروتونه نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در دقیقه 54 و روی پاس سیمی به سیگارینی در سمت چپ می توانست به گل دوم دست یابد، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 59 فدریکو کیه زا، خرید جدید بیانکونری با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد تا کار یوونتوس برای کسب سه امتیاز دشوارتر شود.

دقایقی بعد و روی حرکت کولوسفسکی بود که موراتا تا آستانه زدن گل دوم یوونتوس نیز پیش رفت، اما ضربه سر این بازیکن به دیرک دروازه حریف برخورد کرد.

اما در دقیقه 76 یوونتوس به گل دوم رسید که مردود اعلام شد. خوان کوادرادو از سمت راست حرکت کرد و ارسال او به محوطه با ضربه تمام کننده آلوارو موراتا همراه بود، اما داور با بازبینی صحنه حکم به آفساید بودن آن داد.

در ادامه تلاش یوونتوس 10 نفره برای زدن گل برتری نتیجه ای نداشت و در نهایت دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند.

نظر شما