شناسهٔ خبر: 43408045 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کشف 2 میلیون نخ سیگار قاچاق زیر بار ماهی

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 2 میلیون و 47 هزار و 800 نخ سیگار قاچاق با همکاری دریابانی استان بوشهر به ارزش 10 میلیارد ریال از یک دستگاه خودرو ایسوزو در شهرستان پارسیان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالای دخانی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پارسیان با همکاری مأموران دریابانی استان بوشهر، پس از دریافت خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق از جاده بندر لنگه به سمت شهرستان پارسیان توسط یک دستگاه خودروی ایسوزو، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. 
 
وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی و تشکیل اکیپی به محل مورد نظر اعزام و پس از شناسایی یک دستگاه خودرو ایسوزو یخچال دار در محوربندرلنگه_پارسیان با انجام اقدامات پلیسی خودرو را متوقف کردند. 
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از کامیون مذکور 2 میلیون و 47 هزار و 800 نخ سیگار قاچاق  که به طرز ماهرانه ای در زیر بار ماهی پوشیده از یخ مخفی شده بود، کشف کردند. 
 
سردار جعفری، ارزش سیگارهای کشف شده را برابر اعلام کارشناسان 10میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/88055

نظر شما