شناسهٔ خبر: 43407762 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

ظریف اعلام کرد؛

عادی‌سازی همکاری دفاعی ایران با جهان از امروز

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد امروز (یکشنبه) در توئیتی به زبان انگلیسی و در آستانه پایان محدودیت تسلیحاتی ایران نوشت: روزی بسیار مهم برای جامعه بین‌المللی که - در مخالفت با تلاش‌های بدخواهانه ایالات متحده - از قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت ملل متحد و برجام صیانت کرده است. وی افزود: عادی سازی همکاری دفاعی ایران با جهان از امروز، پیروزی‌ای برای آرمان چندجانبه‌گرایی و نیز صلح و امنیت در منطقه‌مان به شمار می‌آید.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در آستانه پایان یافتن محدودیت‌های تسلیحاتی علیه ایران، وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توئیتری عادی‌سازی همکاری‌های دفاعی ایران با جهان را یک پیروزی بزرگ برای آرمان چندجانبه‌گرایی و صلح و ثبات در منطقه خواند.

به گزارش  انتخاب، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بامداد امروز (یکشنبه) در توئیتی به زبان انگلیسی و در آستانه پایان محدودیت تسلیحاتی ایران نوشت: روزی بسیار مهم برای جامعه بین‌المللی که - در مخالفت با تلاش‌های بدخواهانه ایالات متحده - از قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت ملل متحد و برجام صیانت کرده است.

وی افزود: عادی سازی همکاری دفاعی ایران با جهان از امروز، پیروزی‌ای برای آرمان چندجانبه‌گرایی و نیز صلح و امنیت در منطقه‌مان به شمار می‌آید.

ظریف: تحریم‌های تسلیحاتی امروز پایان می‌یابد

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما