شناسهٔ خبر: 43407280 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

هانسی فلیک: بچه دار شدن مهم تر از فوتبال است!

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ اخراج کورنتین تولیسو را احمقانه توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امروز با تکیه بر درخشش رابرت لواندوفسکی و توماس مولر موفق شد 1-4 آرمینیا بیله فلد را در بوندسلیگا مغلوب کند. هانسی فلیک در پایان این بازی برنامه تیمش را شلوغ و دشوار توصیف کرد، اما اذعان داشت آماده پذیرفتن این چالش در ادامه راه است.

 

هانسی فلیک گفت: "در بعضی موقعیت ها می توانستیم بهتر دفاع کنیم، اما فقط یک هفته زمان آماده سازی و تنها چند جلسه تمرین داشتیم. این یک چالش بزرگ برای ما خواهد بود، اما ما از رویارویی با این شرایط رضایت داریم.

 

 

کارت قرمز تولیسو؟ پاس رو به عقبی که ارسال شد غیرضروری بود. تولیسو این فرصت را داشت که با بدن خود دفاع کند و در نهایت معتقدم این کارت قرمز احمقانه بود.

 

دراز کشیدن داگلاس کاستا روی ضربه ایستگاهی آرمینیا بیله فلد؟ لوکاس به کاستا دستور داد که پشت مدافعان دراز بکشد. در نهایت داگلاس کاستا کار درستی کرد و البته معمولا این جاشوا کیمیچ است که این کار را می کند.

 

غیبت جاشوا کیمیچ؟ بچه دار شدن کمی بیشتر از فوتبال ارزش دارد. خود کیمیچ علاقه داشت امروز صبح پرواز کرده و به تیم بپیوندد و سپس بلافاصله پیش خانواده اش برگردد، اما من خواستم کیمیچ راحت باشد."

نظر شما