شناسهٔ خبر: 43406434 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

رئال مادرید 0-1 کادیز؛ ضعیف و ناامید کننده در آستانه ال کلاسیکو

پویا نیّری وند

رئال مادرید اولین شکست فصل خود در لالیگا را مقابل تیم تازه وارد کادیز و در خانه متحمل شد.

صاحب‌خبر -

رئال مادرید در خانه و بعد از ارائه عملکردی بسیار ضعیف و دور از انتظار، مقابل تیم تازه وارد کادیز شکست خورد تا در آستانه الکلاسیکو، ضربه سختی را متحمل شوند.

اطلاعات بازی رئال مادرید - کادیز

  • تاریخ برگزاری: شنبه | 26 مهر 1399
  • زمان برگزاری: ساعت 20:00 به وقت تهران
  • محل برگزاری: ورزشگاه آلفردو دی استفانو
  • داور بازی: آقای سانتیاگو خایمه لاتره
  • گلزن: آنتونی لوزانو

گزارش بازی

در همان دقایق ابتدایی مسابقه، روی اشتباه تونی کروس، نزدیک بود که دروازه رئال مادرید باز شود، اما سرخیو راموس با یک تکل عالی از روی خط توپ را برگشت داد؛ اشتباهات شاگردان زیدان همچنان ادامه داشت و این بار در دقیقه '8 ضربه نگردو از داخل محوطه را کورتوا به خوبی دفع کرد. رئال مادرید به شدت تحت فشار بود و بعد از ضربه سر خطرناک نگردو در دقیقه '13 که با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت، این با شوت از راه دور خطرناک بازیکن این تیم را کورتوا با واکنشی عالی راهی کرنر کرد.

دقیقه '16 کادیز بالاخره مزد بازی درخشان خود را گرفت و به گل رسید؛ نگردو توپ ارسالی را با ضربه سر مقابل پای لوزانو قرار داد تا این بازیکن در موقعیت تک به تک با یک ضربه چیپ دروازه کورتوا را باز کند.

رئال مادرید / کادیز گلزنی آنتونی لوزانو مقابل رئال مادرید

دقیقه '30 باز هم کادیز صاحب موقعیت شد و لوزانو از سمت چپ وارد محوطه شد و در موقعیتی خوب به توپ ضربه زد که کورتوا با واکنشی خوب دروازه تیمش را نجات داد. جدی ترین موقعیت رئال مادرید در دقیقه '38 روی کرنر ارسالی از سمت راست و ضربه سر واران به وجود آمد که توپ با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت. لوکا مودریچ یکی از ضعیف ترین های میدان بود.

در نهایت نیمه اول بازی با عملکرد دور از انتظار و بسیار ضعیف شاگردان زیدان که با شکست هم همراه شد، به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم، زیدان که مشخصاً از عملکرد تیمش ناراضی بود، دست به 4 تعویض همزمان زد؛ سرخیو راموس به علت مصدومیت جای خود را به میلیتائو داد، آسنسیو به جای لوکاس وازکز، والورده به جای مودریچ و کاسمیرو به جای ایسکو وارد میدان شدند. دقیقه '70 ارسال تونی کروس به روی دروازه با ضربه سر بد وینیسیوس همراه شد و توپ در چارچوب قرار نگرفت تا همچنان میزبان بازنده باشد.

در دقیقه '78 لوکا یوویچ جای تونی کروس را گرفت. دقیقه '80 کریم بنزما و رئال مادرید بد شانس بودند که ضربه سنگین مهاجم فرانسوی از پشت محوطه، به تیر افقی برخورد کرد و برگشت. در نهایت تیم زیدان موفق به جبران نتیجه نشد تا اولین شکست فصل را مقابل کادیز و در خانه متحمل شوند و قطعاً باید منتظر انتقاد های بعد از این شکست باشیم.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

خلاصه بازی

 

 

 

نظر شما