شناسهٔ خبر: 43406419 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

ربیعی: صندلی امروز من حاصل سال‌ها زحمت است

محمد ربیعی پس از شکست مقابل صنعت نفت آبادان در دیداری تدارکاتی اظهار داشت: به تیم صنعت نفت خسته نباشید می‌گویم.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

محمد ربیعی پس از شکست مقابل صنعت نفت آبادان در دیداری تدارکاتی اظهار داشت: به تیم صنعت نفت خسته نباشید می‌گویم. بازی بسیار خوب و محک جدی برای هر دو تیم بود. ویژگی دیدار دوستانه همین است. این دومین دیدار تدارکاتی ما مقابل حریف لیگ برتری بود و پس از بازی مقابل گل‌گهر و صنعت نفت کم‌کم جلو می‌رویم تا به فضای لیگ برتر نزدیک‌تر شویم. مس رفسنجان نیاز به هماهنگی بیشتری دارد.

وی درباره لیگ‌برتری بسته شدن مس و زمان مورد نیاز برای رسیدن به هماهنگی، توضیح داد: فقط از 10 سهمیه لیگ برتری خود استفاده کردیم و به تعداد سهمیه‌هایی که مجاز بودیم، بازیکن جذب کردیم. فکر می‌کنم آلومینیوم اراک هم از این ظرفیت استفاده می‌کند. سایر بازیکنان جدید مس نفرات آزاد بودند.

سرمربی تیم مس رفسنجان تصریح کرد: پروسه‌های فنی زمان‌بر است و در مدت زمانی کوتاه نمی‌توانید به آن انسجام فنی لازم برسید. مس تیم جدیدی است و با انجام دیدارهای دوستانه، به مرور به هماهنگی بیشتری می‌رسد. 

ربیعی درباره هدف‌گذاری مس رفسنجان در لیگ بیستم گفت: برای تیمی که اولین سال حضورش در لیگ برتر را پشـت‌سر می‌گذارد، هدف‌گذاری اصلی بقاست. هدف ما دو مرحله‌ای است. در پله اول دنبال ثبات در لیگ برتر هستیم. اگر از اولین هدف خود عبور کنیم، به هدف‌گذاری دوم می‌رسیم که این هدف کسب رتبه‌ای محترم در لیگ برتر است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته هم مس رفسنجان همین رویه را داشت. وقتی مسئولان باشگاه با من مذاکره کردند، هدف‌مان این بود طبق برنامه‌ریزی سه ساله به رتبه‌ای تک‌رقمی و معقول در لیگ یک برسیم اما توانستیم سه هفته پیش از اتمام رقابت‌ها، تیم را به لیگ برتر بیاوریم. در فصل گذشته هم پس از عبور از در اولین هدف خود در نیم فصل دوم برنامه‌ریزی صعود را پیش گرفته و قهرمان شدیم.

سرمربی تیم مس رفسنجان تصریح کرد:‌ اکنون اگر بتوانیم کار سخت بقای تیم در لیگ برتر را انجام بدهیم، به دنبال رسیدن به دومین هدف خود می‌رویم. من هم تمام تلاشم را انجام می‌دهم. ابتدا مس را در لیگ برتر حفظ کنم و این کار را انجام خواهم داد. همانگونه که این تیم را در یک سال به لیگ برتر آوردم، امسال هم به مردم خوب رفسنجان قول می‌دهم مس در لیگ برتر می‌ماند. 

ربیعی درباره میزان رضایت خود از نقل و انتقالات مس توضیح داد:‌ تیم ما محدودیت‌ها و شرایط خاصی برای بستن داشت. اما اکنون به تیم امید دارم و با نفراتی که جذب کرده‌ایم، حرفه‌ای به لیگ برتر نگاه می‌کنیم و امیدوارم به هدف‌های خود برسیم.

وی درباره نو شدن فضای مربیگری در لیگ برتر گفت: این فضا برای مربیان اتفاق خوبی است. درباره خودم می‌گویم صندلی که روی آن نشسته‌ام حاصل سال‌ها زحمتم بوده است. در دسته 3، 2 و یک تیم‌های خود را به قهرمانی رسانده و اکنون به لیگ برتر رسیده‌ام. البته فکر می‌:نم در هرجایی نوگرایی و جوانگرایی سبب طراوت و شادابی می‌شود. برای تمامی همکارانم آرزوی توفیق دارم و امیدوارم این نسل جوان خون تازه‌ای را در فوتبال ایران بدمد.

سرمربی تیم مس رفسنجان تصریح کرد: مربیان جوان باید احترام به کسوت تمام مربیان باتجربه و اساتید این عرصه را حفظ کنند زیرا بر سر ما حق دارند. مارکت فوتبال هم نیازمند همه نوع مربی و تفکر است و امیدوارم این موضوع در فوتبال ایران جواب دهد.

 

نظر شما