شناسهٔ خبر: 43406350 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

آرمینیا بیله فلد 1 - 4 بایرن مونیخ؛ بی رحم مثل لواندوفسکی

بایرن مونیخ با ارائه نمایشی تماشایی 1-4 آرمینیا بیله فلد را مغلوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ بعد از وقفه ایجاد شده به علت انجام بازی های ملی نیز روی فرم بود و با تکیه بر درخشش رابرت لواندوفسکی و توماس مولر توانست 1-4 بیله فلد  را شکست دهد.

 

بایرن مونیخ بازی را بهتر اغاز کرد و در دقیقه هشت به گل رسید. روی پاس تماشایی رابرت لواندوفسکی، توماس مولر با دروازه بیله فلد  تک به تک شد و پاس او بعد از برخورد به مدافعان دوباره مقابل خودش قرار گرفت تا به راحتی دروازه را باز کند. در دقیقه 15 و روی پاس با ضربه سر لواندوفسکی بایرن باز هم فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما این بار ضربه مولر با عکس العمل مورنو همراه شد.

 

 

اما در دقیقه 24 بایرن مونیخ به گل دوم هم دست یافت. ارسال عرضی لئون گورتزکا در محوطه به لواندوفسکی رسید و او موفق شد با یک ضربه دقیق از ابتدای محوطه گل دوم را نیز به ثمر برساند.

 

دقایقی بعد تولیسو با ضربه ای تماشایی از پشت محوطه فرصت مناسبی برای زدن گل سوم بایرن مونیخ داشت، اما ضربه او با مهار تماشایی مورنو همراه شد.

 

 

اما در لحظات پایانی نیمه اول بایرن باز هم به گل رسید. روی پاس مولر درون محوطه به لواندوفسکی، او صاحب موقعیت شد و ضربه اش بعد از برخورد به مدافع حریف وارد دروازه بیله فلد شد تا بایرن مونیخ با برتری 0-3 راهی رختکن شود.

 

در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم رابرت لواندوفسکی تا آستانه ثبت هت تریک پیش رفت، اما ضربه او از درون محوطه بیله فلد به دیرک دروازه این تیم برخورد کرد.

 

اما در دقیقه 52 بایرن باز هم به گل رسید. ارسال دقیق لواندوفسکی از سمت راست با ضربه تمام کننده مولر از مقابل دروازه همراه شد و گل چهارم نیز به ثمر رسید.

 

اما در دقیقه 58 بیله فلد یکی از گل ها را جبران کرد. پاس عرضی کلوس به ریتسو دوان رسید و او با ضربه ای زمینی به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد.

 

در دقیقه 64 کینگزلی کومان با ارسالی از سمت راست صاحب موقعیت مناسبی برای گلزنی شد، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 78 تولیسو، هافبک فرانسوی بایرن مونیخ به علت خطای روی کلوس از زمین اخراج شد. دو دقیقه بعد و روی پاس مولر بود که خاوی مارتینز صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه او به دیرک دروازه برخورد کرد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بایرن 1-4 موفق به کسب پیروزی در این دیدار شد.

نظر شما