شناسهٔ خبر: 43366492 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

هانسی فلیک: بازیکنان جدید در دیدار فردا بازی خواهند کرد؛ مصدومیت لواندوفسکی چندان بد نیست

یگانه نظری

هانسی فلیک در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار بایرن مونیخ و دورن حاضر شد.

صاحب‌خبر -

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار این تیم با دورن در جام حذفی آلمان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش طرفداری، هانسی فلیک در این کنفرانس مطبوعاتی گفت:

اهمیتی ندارد که حریف بارسلونا است یا دورتموند یا دورن، ما تمام بازی ها را جدی می گیریم. برای بازی آماده شده ایم. چیزی که برای ما مهم است این است که به دور بعد صعود کنیم. بازیکنان ملی فردا بازی نخواهند کرد اما با این حال ما هنوز هم تیم خوبی داریم.

الکساندر نوبل فردا فیکس خواهد بود. مانوئل نویر این موضوع را درک می کند.

کریس ریچاردز در ماهیچه ساق پای خود مشکل داشت. او برای بازی فردا در دسترس نخواهد بود. ما کم کم او را به تمرینات تیمی اضافه خواهیم کرد.

خریدهای جدید؟ در روزهای ابتدایی، قادر به مشاهده این موضوع بودم که آن ها از نظر تکنیکی بسیار خوب هستند. اولین برداشت ها فوق العاده هستند. از آن ها راضی هستم.

مارک روکا؟ انتظار دارم که به 100% توان و کارایی اش برسد. او می تواند تعادل و اطمینان خاطر در بازی با توپ را به تیم اضافه کند. او به کمی زمان نیاز دارد تا با سیستم ما وفق پیدا کند. سیستم ما با چیزی که او تا به حال در آن بازی می کرده، متفاوت است.

برای بازی فردا، تمرینات اضافه تری برای ضربات پنالتی انجام داده اید؟

نه، ما می خواهیم بدون ضربات پنالتی به دور بعد صعود کنیم.

به بازیکنانی مثل مولر، بواتنگ، دیویس و مارتینز استراحت دادیم و انتظار دارم که با انرژی کامل برگردند. روزهای اخیر مربوط ادغام بازیکنان جدید با تیم و از طرف دیگر، استراحت دادن به باقی بازیکنان بوده است.

خاوی مارتینز می تواند به مارک روکا کمک کند؟

مارتینز بازیکن بسیار باتجربه ای است که برای مدت زیادی در مونیخ بوده است. او می تواند کمک فوق العاده ای برای روکا باشد. روکا در حال یادگیری زبان آلمانی است و انگلیسی را خیلی خوب صحبت می کند. بنابراین مشکلی از این نظر نداریم.

مصدومیت لواندوفسکی چندان بد نیست

بازیکنان ملی؟ زوله از آن جایی که مقابل سوئیس بازی نکرد، برای بازی فردا یک گزینه محسوب می شود. مصدومیت روبرت لواندوفسکی چندان بد نیست، من بلافاصله بعد از بازی با او صحبت کردم. در مورد بقیه نیز باید منتظر بازی های امشب باشیم.

 به عنوان یک مربی تیم ملی، زمان کمی برای یادگیری و فهمیدن موضوعات مختلف داری. می دانم که جلسات تمرینی برای انتقال ایده هایت به بازیکنان، چقدر مهم هستند. لوو این جلسات تمرینی را نداشته است و چیزی که اکنون در مورد او و تیم ملی گفته می شود، برای فوتبال آلمان خوب نیست. لوو کار عالی ای انجام داد. از نظر فوتبالی، بازی دیشب تیم ملی خوب بود و تیم فرصت هایی را ایجاد کرد. هنوز اشتباهاتی در بازی بدون توپ وجود داشت. در نهایت، این وظیفه یواخیم لوو و دستیارانش است که تیم را برای این موضوع آماده کنند.

خریدهای جدید در بازی فردا به میدان می روند؟

تیاگو دانتاس هنوز مجوز بازی ندارد. بقیه بازی خواهند کرد. این یک فرصت برای آن هاست تا نشان دهند که قادر به انجام چه کاری هستند.

نوبل به عنوان دروازه بان بازی های جام حذفی؟

هنوز به این موضوع فکر نکرده ام. من فقط به بازی بعدی فکر می کنم. بر اساس شرایط فعلی، تصمیم گرفتیم که نوبل فردا بازی کند. بعد از آن خواهیم دید که چه چیزی پیش می آید.

 همچنین بخوانید:

سخنگوی تیم ملی لهستان: لواندوفسکی دچار مصدومیت شده است

 

نظر شما