شناسهٔ خبر: 43362598 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

امیر نصیرزاده: نیازمندی‌های صنعت دفاعی را با بهترین کیفیت تولید می‌کنیم

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی«نهاجا» با همکاری سازمان‌ها و موسسات علمی همسو، اکثر نیازمندی‌های صنعت دفاع هوایی را با بهترین کیفیت تولید می‌کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

 امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و هیئت همراه از روند اجرایی پروژه‌های مشترک و توانمندی‌های جهاد خودکفایی صنایع الکترونیک شیراز در حوزه‌های هوایی بازدید کردند.

در این بازدید، امیر نصیرزاده ابتدا ضمن بازدید از سامانه‌های رادار هواپایه، الکترونیک هوایی، موقعیت هواپیما، ناوبری، جنگ الکترونیک و تجهیزات فرودگاهی با مدیران طراح صنعت دفاع هوایی از نزدیک و بحث و تبادل نظر کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از صنایع الکترونیک شیراز و همکاری‌های صمیمانه با سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی هوایی،گفت: تلاش شبانه‌روزی همه عزیزان ما در عرصه‌های مختلف دفاعی نشان از اقتدار کامل دفاعی در مقابل تحریم‌های ظالمانه دشمنان است و به لطف خدا سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی هوایی با همکاری سازمان‌ها و موسسات علمی همسو، اکثر نیازمندی‌های صنعت دفاع هوایی را با بهترین کیفیت و مطابق استانداردهای جهانی تولید می‌کنند و در این عرصه کاملاً خودکفا هستیم.

 

نظر شما