شناسهٔ خبر: 43336876 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

سرمقاله| از مسی بزرگترها!

لیونل مسی با همه آن هنر و عظمتش و با اینکه می‌گفتند کل بارسا روی دست او می‌چرخد، نتوانست از این تیم جدا شود. او خیلی تلاش کرد به تیم دیگری برود اما چون باشگاه قرارداد محکمی با او داشت در نهایت نتوانست برود و ماندنی شد.

صاحب‌خبر -

 خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ حالا ببینیم در ایران چه خبر است؛ رشید مظاهری راحت از تراکتور جدا می‌شود و به استقلال می‌رود، سعید واسعی با پیکان فسخ می‌کند و به تراکتور می‌رود، محمود فکری با نساجی فسخ می‌کند و سرمربی استقلال می‌شود. از همه عجیب‌تر اینکه مهدی ترابی ستاره اول پرسپولیس در فصل گذشته مثل آب خوردن به العربی قطر می‌رود و یک ریال هم به پرسپولیس نمی‌رسد! (مگر اینکه خودش بخواهد یک پولی بدهد).

احتمال اول این است که بازیکنان ما بزرگتر از لیونل مسی هستند ولی احتمال دومی هم هست. اینکه مدیران ما از بارتمئوی بی‌عرضه هم بی‌عرضه‌تر هستند. مدیران ایرانی متأسفانه اصول اولیه قرارداد بستن را هم بلد نیستند و در تمام قراردادها این بازیکن و دلال است که برنده می‌شود. در واقع اکثر مدیران باشگاه‌ها آن‌قدر شخصیت ضعیفی دارند که وقتی یک ستاره فوتبال را می‌بینند دست و پای‌شان می‌لرزد. بعضی‌ها هم دنبال عکس گرفتن با آقای ستاره هستند نه بستن یک قرارداد درست و حسابی که منافع باشگاه در آن لحاظ شود.

شما همین ماجرای علی کریمی استقلال را ببینید. بیش از دو ماه است که می‌گویند تمام تیم‌های ترکیه و قطر او را می‌خواهند و شرط ۱۰ میلیاردی گذاشته است اما محض رضای خدا یک نفر نمی‌پرسد پس چرا تا حالا قراردادی نبسته است؟ مگر ۴۰ روز پیش نگفتند ترابزون ترکیه به‌طور جدی او را می‌خواهد؟ همین علی کریمی فقط دو روز مانده به بازی استقلال و الشرطه عراق به قطر رفت و هیچ‌کس هم جرأت نکرد به او بگوید بالای چشمت ابروست. بله، هرچه نباشد علی کریمی برای استقلال خیلی تأثیرگذارتر و بزرگتر از لیونل مسی برای بارساست!

برچسب‌ها:

نظر شما