شناسهٔ خبر: 43294536 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پرونده ویژه طرفداری / بررسی عوامل ناکامی استقلال و حواشی آبی پوشان در دوحه

سامان خدائی

پوریا جراحی در لیگ قهرمانان آسیا مربی بدنساز باشگاه استقلال بود. باشگاه استقلال در مدت کوتاه حضور در دوحه ماجراها و حواشی زیادی داشت. شایعات مختلفی هم از اردوی استقلال به گوش می رسید. با پوریا جراحی به بررسی تمام مسائل فنی و غیر فنی، داخل و خارج از زمین و همینطور حواشی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا پرداخته ایم. امروز پرونده ویژه طرفداری را دنبال کنید

صاحب‌خبر -

پوریا جراحی، مربی بدنساز استقلال در لیگ قهرمانان آسیا در پرونده ویژه طرفداری میهمان ما بود. در این برنامه اتفاقات و حواشی اردوی دوحه و دلایل ناکامی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا را بررسی کردیم. این برنامه امروز در سه قسمت تقدیم شما می شود و در آن هم به مسائل فنی و هم تمام حواشی اردوی دوحه پرداخته شده است. برای رفع پرسش ها و آگاهی از اتفاقات اردوی دوحه، تا پایان امروز همراه طرفداری باشید.

پیش از انتشار این گفتگو، بخش کوتاهی از آن را تماشا می کنید:

خود من بعد بازی با الشرطه تا 4 صبح خوابم نبرد. اما اینکه شب زنده داری در اردو بوده، خیر! ما بازیکنان بسیار حرفه ای در تیم داشتیم که این صحبت ها کم لطفی به ارزش های آن ها است.
بزرگ ترین چیزی که در استقلال دیدم، نه فقط در مورد بازیکن ها و مربیان و کادر پزشکی، در تمام مجموعه خستگی ذهنی بود.
چهار مربی عوض می شود، این همه مدیرعامل، تغییرات پدر یک تیم را در می آورد. شما یک نفر را بگذار، اصلا یک چوب بگذار ولی تا آخر باشد، ولی چهارتا الماس بگذار اما مدام عوض شان کن. چرا؟ چون مثلا من می آیم، با شما رابطه خوب دارم ولی با همکار شما نه.
اگر اتفاق افتاده باشد (مساله قلیان در اردو) کار درستی نیست اما بازیکن دارد به آف سیزن می رود. باشگاه های ما آف سیزن بازیکنان را کنترل می کنند؟
اینکه چه کسی خریده؟ شاید من مربی خریدم. شاید کادر پزشکی یا تدارکات خریده باشد.
فشار می آید. من سید حسین حسینی را می دیدم که چه اندازه تحت فشار بود. هر روز تمرین اضافه می کرد. یعنی اگر یک هوادار را کنار او بگذاری تا حرف هایش را بشنود می گوید بابا چه اندازه فشار را تحمل می کند؟! فکر می کنم هوادار به او آرامش بدهد.
علی کریمی بدون شک یک نابغه است، امیدوارم در باشگاه بماند به نحوی که هم منابع باشگاه تامین شود و هم منافع او.

نظر شما