شناسهٔ خبر: 43226126 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

سرپرست فدراسیون اسکی در قزوین:مذاکرات خوبی برای میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا صورت داده ایم

سرپرست فدراسیون اسکی کشورمان که بمنظور حضور در مجمع انتخاب رئیس هیات اسکی به قزوین سفر کرده بود؛از برنامه ریزی و همانگی برای تدوین دستورالعمل های بهداشتی برای پیگیری تمرینات ملی پوشان خبر داد و اظهار کرد در تلاش هستیم تا مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را در ایران میزبانی کنیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین؛کوروش صبوریان سرپرست فدراسیون اسکی در مجمع انتخابانی هیات اسکی استان قزوین، ضمن قدردانی از زحمات غلامرضا بهشتیان رئیس پیشین هیات اسکی استان قزوین اظهار کرد: امیدواریم روند توسعه اسکی در استان قزوین با قدرت بیشتری دنبال شود و پیست اسکی مجموعه ورزش‌های زمستانی کامان و زرشک نیز به زودی راه‌اندازی گردد.در این مجمع که علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و اعضاء مجمع حضور داشتند؛صبوریان ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا تمرینات ملی پوشان اسکی به شکل انفرادی در حال پیگیری است . با پیگیری‌های انجام گرفته در صورت فراهم شدن شرایط و با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا در ورزش تمرینات گروهی ورزشکاران نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آغاز می‌شود.
سرپرست فدراسیون اسکی همچنین از پیگیری و مذاکره برای میزبان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ایران خبر داد و گفت: در حال حاضر فدراسیون اسکی مشغول مذاکره و انجام پیگیری‌های لازم برای میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در ایران است و در صورت بوجود آمدن شرایط تلاش خواهیم کرد بهترین میزبانی را از این مسابقات داشته باشیم. البته تمامی این موارد بسته به شرایط کرونا و وضعیت زمان برگزاری مسابقات دارد.
صبوریان خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای اعزام تیم‌های ملی به مسابقات قهرمانی جهان در حال انجام است و بهترین نفرات با پشتیبانی حداکثری فدراسیون به این مسابقات اعزام خواهند شد. تلاش خواهیم کرد با رعایت‌ دستورالعمل‌های اعلامی از سوی ستار مقابله با کرونا هرچه زودتر همزمان با بازگشایی پیست‌های اسکی تمرینات ملی‌پوشان را آغاز کنیم.
بهرام ساوه‌شمشکی دبیر فدراسیون اسکی نیز اظهار کرد: پروتکل‌های بهداشتی برای فعالیت پیست‌های اسکی و تمرینات اسکی‌بازن به ستاد مقابله با کرونا در ورزش ارائه شد و در صورت تایید نهایی بلافاصله و همزنان با آغاز فعالیت‌های پیست‌های اسکی تمرینات ملی‌پوشان آغاز خواهد شد.
وی افزود: تمامی تلاش فدراسیون اسکی و مسئولین پیست‌های اسکی حفظ سلامت اسکی‌بازان است و در این زمینه تعامل بسیار خوبی با ستاد مقابله با کرونا در ورزش انجام گرفته جلسات مستمری با مسئولین این ستاد برگزار شده است.

نظر شما