شناسهٔ خبر: 43207466 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون تنیس | لینک خبر

با حكم رييس فدراسيون تنيس؛ رييس و اعضاي کمیته فنی فدراسيون تنيس مشخص شدند

صاحب‌خبر -

مراسم معارفه رييس و اعضاي کمیته فنی فدراسيون تنيس امروز در محل فدراسيون با حضور داود عزيزي رييس و فرزين ضيا آذري سرپرست دبيري برگزار شد .

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تنيس ؛ ظهر امروز مراسم معارفه رئیس ، دبیر و اعضاء کمیته فنی  فدراسيون تنيس در محل فدراسیون برگزار  و  با حکم داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس کشورمان ، " ناصر میرزایی " به عنوان رئیس کمیته و "فرشاد صفتی " به عنوان دبیر کمیته منصوب شدند.

همچنین "جهانبخش سوری" ، "فریبا سفید باف "، " بهمن شکاری" ، "عیسی خدایی" و "اکبر طاهری " به عنوان اعضاء کمیته معرفی شدند.

در حاشیه برگزاری این مراسم "داود عزیزی" رئیس فدراسیون تنيس کشورمان با بیان اینکه ناصر میرزایی یکی از پیشکسوتان با تجربه در این رشته محسوب مي شود،گفت: خوشبختانه افرادی  كه در این کمیته حضور دارند از نفرات  با تجربه و با سابقه اين رشته هستند كه می توانیم از تجربیات آنها در این کمیته به خوبی و در راستاي توسعه و پيشرفت اين رشته استفاده کنیم.

وی افزود: یکی از اصلی ترین برنامه های این کمیته انتخاب کادر فنی در تیم های ملی است بنابراين برای انتخاب سرمربیان تیم های ملی گزینه ها در اين كميته مطرح و با برگزاری جلسات مختلف فعالیت های آنها نيز  بررسي و در نهايت سرمربيان تيم هاي ملي مشخص مي شوند .

نظر شما