شناسهٔ خبر: 43150877 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اتریش میزبان رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی جهان شد

تهران- ایرنا- فدراسیون بین‌المللی اسکی شهر «سالباخ» اتریش را به عنوان میزبان رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۵ معرفی کرد.

صاحب‌خبر -

نشست آنلاین فدراسیون بین‌المللی اسکی (FIS) برای انتخاب میزبان رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۵ برگزار شد و در نهایت شهر سالباخ اتریش میزبان نهایی این رویداد شد.
در پایان رای‌گیری برای انتخاب میزبان رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۵، شهر سالباخ (اتریش) ۱۲ رای بدست آورد و میزبان این رقابت‌ها شد.

بر اساس اعلام (FIS) شهرهای سالباخ (اتریش)، کرانس مونتانا (سوئیس) و گارمیش پارتنکرشن (آلمان) سه نامزد نهایی برگزاری مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی جهان در سال ٢۰٢۵ هستند. در پایان این رای‌گیری کرانس مونتانا (سوئیس) و گارمیش پارتنکرشن (آلمان) هر کدام صاحب یک رای شدند.

شهر تروندهایم (نروژ) نیز به عنوان تنها نامزد میزبانی مسابقات قهرمانی جهان نوردیک در سال ۲۰۲۵ به عنوان میزبان نهایی این رویداد انتخاب شد.

کراسنویارسک (روسیه) یکی دیگر از نامزدهای رقابت‌های قهرمانی جهان بود که به دلیل مجازات‌های اعمال شده برای دوپینگ ورزشکاران روسی از میان میزبانان کنار گذاشته شد.

نظر شما