شناسهٔ خبر: 43102334 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برنده جایزه بازیکن سال یوفا مشخص شد

نشریه بیلد آلمان مدعی شد رابرت لواندوفسکی برنده جایزه سال یوفا خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در فصل 20-2019 عملکرد شگفت انگیزی را  ارائه داد و تمام جام های ممکن را درو کرد. آنها ابتدا در جام های داخلی بوندسلیگا و DFB Pokal به قهرمانی دست یافتند و سپس جام لیگ قهرمانان اروپا را هم با شایستگی کامل بالای سر بردند. این اما پایان کار نبود و تیم‌ هانسی فلیک در ادامه روند استثنایی خود اخیرا سوپرجام اروپا و آلمان را هم فتح کرد.

 

به طور قطع آمادگی فوق العاده همه بازیکنان بایرن مونیخ در موفقیت‌های این تیم نقش اساسی ایفا کرده است اما به جرات می‌توان گفت که مهاجم لهستانی باواریایی‌ها یعنی رابرت لواندوفسکی نقش پر رنگ تری در این زمینه داشت. او در رقابت های بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا بهترین گلزن مسابقات بود و تاثیر شگرفی در موفقیت های تیمش گذاشت.

 

 

 

 

اکثریت قریب به اتفاق هواداران و کارشناسان دنیای فوتبال معتقد هستند در صورتی که مراسم توپ طلا در سال 2020 برگزار می‌شود قطعاً این جایزه به ستاره لهستانی بایرن مونیخ می رسید؛ اتفاقی که به دلیل مسائل مربوط به کرونا رخ نمی دهد و بسیاری از آن به عنوان یک ناعدالتی بزرگ یاد می کنند.

 

با این حال امشب و در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جدید جایزه بهترین بازیکن سال یوفا نیز اعطا خواهد شد که در همین رابطه بیلد آلمان مدعی شد، مطابق پیش بینی رابرت لواندوفسکی آن را تصاحب خواهد کرد.

 

 

نظر شما