شناسهٔ خبر: 43055168 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پیوس: آل کثیر عالی است اما مغرور نشود / پرسپولیس مانند السد با پاختاکور بازی کند، صعود می‌کند

پیشکسوت تیم پرسپولیس تهران ابراز امیدواری کرد شاگردان یحیی گل محمدی همانند بازی با السد مقابل پاختاکور مصاف بدهند و جواز صعود به دور بعدی را کسب کنند.

صاحب‌خبر -

فرشاد پیوس در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری پرسپولیس مقابل السد قطر اظهار داشت: شاید السد مقابل پرسپولیس بیشتر مالک توپ بود اما در موقعیت گلزنی هر دو تیم خوب بودند و البته پرسپولیس موقعیت‌های گلزنی بیشتری ایجاد کرد. باعث خوشحالی است که پرسپولیس مقابل این تیم  با برنامه بازی کرد. 

او ادامه داد: خوشحالم که پرسپولیس کار سخت را انجام داد و اکنون اصلی‌ترین تیم برای صعود به فینال است. پرسپولیس واقعاً تیم با انگیزه و منسجمی است و خیلی خوب السد را از همان جلو می‌بست. 

پیوس درباره رویارویی پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی با پاختاکور ازبکستان گفت: این تیم در بازی با استقلال خیلی منسجم بوده و پاس‌های زیادی بین بازیکنانش ردوبدل می‌شد. پاختاکور تیم قدرتمندی است که بازیکنانش به خوبی همدیگر را پیدا می‌کنند و با پاس‌های کوتاه و همچنین ارسال از کناره‌ها موقعیت گلزنی روی دروازه حریفان خلق می‌کنند. با این حال امیدوارم پرسپولیس مثل بازی با السد خوب بازی کند و برنده مسابقه شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره گلزنی عیسی آل کثیر مقابل السد گفت: گل او حساب شده و بسیار کارآمد بود؛ او مهاجمی پرتلاش است که برای گلزنی به السد برنامه داشت و با تلاش هم به این مهم رسید. روند عیسی عالی است و خوب کار کرده به او فقط یک جمله می‌گویم که مغرور نشود و برای موفقیت خودش و همبازیانش تلاش کند تا به مراحل بالاتر هم صعود کنند.

پیوس درباره هماهنگی بازیکنان جدید پرسپولیس با تیم و نفرات قبلی گفت: وقتی سرمربی بازیکنی را به خدمت می‌گیرد معنایش آن است که از او شناخت داشته و به خصوصیات فنی بازیکن اشراف دارد. بازیکن هم باید از نظر روحی و روانی خود را با جو تیم تطبیق دهد که این اتفاق معمولاً در استقلال و پرسپولیس به زمان بیشتری نیاز دارد. اکنون خریدهای جدید پرسپولیس به خاطر این مسابقات متمرکز آسیایی  توانسته‌اند به خوبی با تیم هماهنگ شوند و در ترکیب حضور داشته باشند. 

نظر شما