شناسهٔ خبر: 43047774 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا؛ پرسپولیس رقیب پاختاکور شد

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه بنیاد قطر برگزار شد.
به گزارش آریا، قرعه کشی مرحله ک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا انجام شد و تیم های الاهلی و النصر عربستان، پاختاکور ازبکستان و پرسپولیس، ، رقبای خود را شناختند.    
النصر - الاهلی     
پرسپولیس - پاختاکور     
بازی های این مرحله، روز چهارشنبه 9مهرماه (30 سپتامبر) در ساعت‌های 17:10 و 21:15 به وقت تهران برگزار می‌شود.
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی به پایان رسید که پرسپولیس باید دومین بازی روز را در مقابل پاختاکور برگزار کند و پیش از آن الاهلی به مصاف النصر خواهد رفت. مراسم پر استرس قرعه کشی، از ساعت 11:35 به وقت ایران در سالن اجوکیشن سیتی به انجام رسید و مدیر تیم پرسپولیس یعنی افشین پیروانی هم در این مراسم حضور داشت. او در پایان گفت که پرسپولیس آماده تقابل با هر تیم دیگری بود و برای صعود آماده است.
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی را اینجا به صورت لحظه به لحظه میتوانید دنبال کنید؛ با نکات و حواشی ای که شما را بیشتر در حال و هوای دوحه قطر قرار می‌دهد. توقف پرسپولیس مقابل پاختاکور در خانه و برابر پاختاکور در فصل گذشته این دو تیم از دلایل حذف زودهنگام شاگردان برانکو از لیگ قهرمانان آسیا بود. مسابقه ای که البته قضاوت بد داور و گل آفساید حریف تاثیر زیادی در نتیجه‌اش داشت. سرخپوشان امیدوارند در دیدار مجدد با پاختاکور که در زمین بی طرف انجام می‌شود بدون مشکلات حاشیه‌ای خود را به فینال منطقه غرب برسانند. در حال حاضر یکی از دغدغه های مدیران پرسپولیس بازگرداندن سیامک نعمتی که با یک کارت قرمز غیرمنصفانه از بازی مقابل پاختاکور محروم شده است.
ناظر بازی پرسپولیس و پاختاکور همراه با نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در محل تمرین شاگردان یحیی گل محمدی حاضر شدند. به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، ناظر تاجیکستانی مسابقه پرسپولیس و پاختاکور و نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا امشب در محل تمرین سرخ‌پوشان حضور پیدا کردند. در جریان این حضور بین آن‌ها و مسئولان این تیم از جمله افشین پیروانی، امیرعلی حسینی و علیرضا اشرف جلسه‌ای کوتاه برگزار شد و برای نشست مدیران، کنفرانس خبری و دیگر موارد مربوط به مسابقه، هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.
تیم منتخب مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا معرفی شد که در این تیم نام 5 بازیکن از تیم های ایرانی دیده می شود. عیسی آل کثیر، حامد لک و محمدحسین کنعانی زادگان از پرسپولیس و عارف غلامی و مهدی قائدی بازیکنانی هستند که از تیم استقلال در این تیم منتخب قرار گرفته اند. گفتنی است، پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی با شکست السد به مرحله بعد بازی ها صعود کرد و استقلال مغلوب پاختاکور شد و از دور مسابقات کنار رفت.

 

نظر شما