شناسهٔ خبر: 43040856 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با حضور فرماندهان ارتش؛

آئین رونمایی از مجموعه ۵ جلدی ارتش از پیروزی انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس برگزار شد

آئین رونمایی از مجموعه نفیس ۵ جلدی ارتش از پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با حضور سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و جمعی از فرماندهان، مسئولان و پیشکسوتان در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، آئین رونمایی از مجموعه نفیس ۵ جلدی ارتش از پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با حضور سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و جمعی از فرماندهان، مسئولان و پیشکسوتان در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برگزار شد.

در این مراسم سرلشکر حسنی سعدی جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی ارتش و جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان نیروهای چهارگانه ارتش در دوران دفاع مقدس حضور دارند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، کارگروهی را به ریاست امیر سرلشکر حسنی سعدی تشکیل داده و طی آن به جمع آوری مستندات و خاطرات فرماندهان، پیشکسوتان و رزمندگان ارتش در دفاع مقدس پرداخته است که حاصل این تلاش پس از تحقیق، کسب اطلاعات و چندین مرتبه اعتبار سنجی در ۵ جلد کتاب با عنوان روایت‌های ماندگار دفاع مقدس به رشته تحریر درآمده است.

این مجموعه ۵ جلدی در مرحله نهایی توسط ۷۰ نفر از پیشکسوتان ارتش در دوران دفاع مقدس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است که امروز با حضور فرمانده کل ارتش و پیشکسوتان ارتش در دوران دفاع مقدس از آن رونمایی خواهد شد.

نظر شما