شناسهٔ خبر: 43038449 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رزمایش همدلی در مدرسه شهید دستغیب شیراز

در راستای رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه بیش از۴۰۰ بسته معیشتی_فرهنگی بین خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار در شهر شیراز توزیع شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در راستای رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه بیش از۴۰۰ بسته معیشتی_فرهنگی بین خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار در شهر شیراز توزیع شد.

همزمان با هفته دفاع مقدس، رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه در کانون قرآن دبیرستان شهید دستغیب (تیزهوشان) شیراز برگزار شد. این برای چندمین بار است که بخش خیریه مجموعه کانون قرآن با افتخار به باری نیازمندان شتافته است.
 
در این رزمایش که به همت دانش‌آموزان و فارغ التحصیلان کانون قران این دبیرستان کلید خورده است، اقلام معیشتی، بهداشتی و فرهنگی از منبع کمک‌های مردمی و مجموعا به ارزش بیش از ۶۰میلیون تومان تهیه و توزیع گردید.
 
بر اساس تاکید ستاد ملی کرونا، اقلام با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بسته‌بندی شده است. این اقلام شامل گوشت بسته بندی، برنج، روغن، سویا، ماکارونی، رب، اقلام بهداشتی و تعدادی لوازم التحریر جهت استفاده دانش‌آموزان کمتر برخوردار در سطح شهر بوده است.

نکته قابل ملاحظه در این طرح، مشارکت‌های گسترده دانش‌آموزان و اولیای ایشان در طرح کمک مومنانه و هم‌راستایی تمام ظرفیت فارغ‌التحصیلان این مجموعه بوده است.

نظر شما