شناسهٔ خبر: 43037872 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون قایقرانی | لینک خبر

محمدنبی رضایی: چیزی برای کسب سهمیه کم نگذاشتم

صاحب‌خبر -

ملی‌پوش کانوی ایران گفت: من چیزی کم نگذاشتم و تا کسب سهمیه المپیک تمریناتم را ادامه می‌دهم.

به گزارش روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، نبی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره مسابقات قهرمانی کشور و کسب مدال طلا عنوان کرد: بعد از مدت‌ها تعطیلی به دلیل کرونا، مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد. البته با توجه به اینکه باد مخالف می‌آمد تایم من به درستی مشخص نیست.

وی در پاسخ به این سوال که در این مدت تعطیلات به خاطر کرونا تمریناتش را چگونه پیگیری می کرده خاطرنشان کرد: از اوایل اسفند که اردوها تعطیل شد من زیر نظر ایمان پورعزیز در بابلسر تمرین داشتم. با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور منتظر هستیم تا فدراسیون برنامه خود را برای کسب سهمیه المپیک اعلام کند.

ملی‌پوش کانوی ایران ادامه داد: من در این چند ماه هم در آب تمرین می‌کردم و هم تمرینات تخصصی بدنسازی را داشتم تا آمادگی خودم را حفظ کنم. فکر می کنم اواخر اسفند یا اوایل فروردین مسابقات کسب سهمیه المپیک برگزار شود.

رضایی در خصوص آمادگی‌اش برای کسب سهمیه المپیک عنوان کرد: من چیزی کم نگذاشتم. تا این مسابقات تمریناتم را ادامه خواهم داد امیدوارم نتیجه خوبی حاصل شود.

وی در پاسخ به این سوال که برخی از ورزشکاران در زمان قرنطینه بحث مالی را مطرح کردند، وضعیت شما به چه صورت است تصریح کرد: قیمت مکمل‌ها هر روز بیشتر می‌شود و هزینه‌ها بسیار سنگین است. ما اسپانسر نداریم و تمام هزینه‌ها پای خودمان است. فدراسیون هم حقوق می‌دهد اما این حقوق نسبت به هزینه‌هایی که داریم بسیار کم است.

برچسب‌ها:

نظر شما