شناسهٔ خبر: 43037381 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش:

مجموعه ۵ جلدی روایت‌های ماندگار دفاع مقدس، چراغ راه آیندگان است

امیر سرتیپ حسین ولی وند در آیین رونمایی از ۵ جلد کتاب با عنوان روایت‌های ماندگار دفاع مقدس که صبح امروز در دافوس آجا برگزار شد، با اشاره به همت والای پیشکسوتان عرصه ایثار و جهاد، گفت: مردان بزرگ به سهولت زیر بار مسئولیت نمی روند؛ چراکه خود را نسبت به لحظه به لحظه دوران تصدی مسئول و پاسخگو می دانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ حسین ولی وند فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در این مراسم، با اشاره به نقش بی بدیل فرماندهان دوران دفاع مقدس در مقابله با متجاوزان بعثی گفت: این افراد در برابر تکلیف مطیع بودند و اگر موضوعی بر آنها تکلیف می شد، سنگین ترین مسئولیت ها را بر عهده می گرفتند و برای رسیدن به اهداف مورد نظر تلاش گسترده داشتند.

وی افزود: این عزیزان حتی در دوران فراغت از شغل نیز مسئولانه به امور نگاه کرده و کاری می‌کنند که دیگران از آن بهره ببرند که ما آن‌را به عنوان مدیریت دانش می شناسیم.

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش اضافه کرد: بنده از سال ۹۰ فرمانده دافوس شدم و کار گردآوری مجموعه وقایع دفاع مقدس با حضور ۲۰۰ نفر از عزیزان عرصه دفاع مقدس آغاز شد و مطمئنا این اثر می تواند چراغ راه آیندگان باشد و بسیاری از تجربیات و ارزشهای دفاع مقدس را به نسل‌های بعدی منتقل کند.

انتهای پیام

نظر شما