شناسهٔ خبر: 43036922 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مجموعه نفیس ۵ جلدی ارتش از پیروزی انقلاب و دفاع‌مقدس رونمایی شد

تهران- ایرنا- آیین رونمایی از مجموعه نفیس ۵ جلدی ارتش از پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با حضور امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش و جمعی از فرماندهان، مسئولان و پیشکسوتان در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس،  کارگروهی به ریاست امیر سرلشکر حسنی‌سعدی تشکیل داده و طی آن به جمع‌آوری مستندات و خاطرات فرماندهان، پیشکسوتان و رزمندگان ارتش در دفاع مقدس پرداخته است که حاصل این تلاش پس از تحقیق، کسب اطلاعات و چندین مرتبه اعتبارسنجی در ۵ جلد کتاب با عنوان روایت‌های ماندگار دفاع مقدس به رشته تحریر درآمده است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارتش این مجموعه ۵ جلدی در مرحله نهایی توسط ۷۰ نفر از پیشکسوتان ارتش در دوران دفاع مقدس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

در این مراسم سرلشکر حسین حسنی‌سعدی جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی ارتش و جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان نیروهای چهارگانه ارتش در دوران دفاع مقدس حضور داشتند.

نظر شما