شناسهٔ خبر: 43034414 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رسول صدرعاملی مطرح کرد؛

یک اتفاق خوب در میان انبوه خبرهای ناگوار

رسول صدر عاملی، کارگردان سینمای ایران، در صفحه شخصی خود، از حمایت همه جانبه برخی از برندهای ایرانی، از برند میهن، پس از آتش سوزی کارخانه آن گفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول صدر عاملی با انتشار چند عکس در صفحه شخصی خود آورده است:

"خبر بد این که عصر سه شنبه، اول مهر ماه، حوالی ساعت ۱۸ بود که کارخانه تولید لبنیات و بستنی میهن در آتش سوخت و ساعت‌ها طول کشید تا حدود شصت ماشین آتش نشانی با آتش نشان‌های نازنین خود در اسلامشهر و حوالی آن موفق شدند آتش را خاموش کنند و این خبر برای من هم که اسم این برند: میهن را دوست داشتم و هم بستنی‌های خوشمزه اش را در اشکال مختلفی که تولید می‌کرد تلخ بود، اما خوشبختانه خبر رسید که هیچکس هیچ آسیبی ندیده و فقط کارخانه سوخته، تصور در آتش سوختن بستنی‌ها...

خبر خوب، اما کمتر از ۲۴ ساعت بعد اتفاق افتاد، وقتی فهمیدم برخی از برندهای موفق تجاری دیگر با میهن همدلی‌های صمیمانه داشته اند و کدام با انتشار تصویری از میهن اعلام کرده اند که میهن را تنها نخواهند گذاشت و در این حادثه کنارش خواهند بود، البته انتظار داشتم رقبای اصلی اش، مثلاً پاک و کاله هم به این همدردی بپیوندند، ولی چیزی نشنیدم و ندیدم.

حسرت خوردم که کاش همه ما مردم در همه صنوف و کلاً همه عرصه‌های زندگی چنین بودیم و در هنگام رنج‌ها، یکدیگر را تنها و به حال خود رها نمی‌کردیم، نا امید نیستم اما…"

نظر شما