شناسهٔ خبر: 43034047 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیریت امور گردشگری شهرداری سمنان:

بازی «چل تیکا» به مناسبت هفته گردشگری در سمنان فراخوان داد

مدیریت امور گردشگری شهرداری سمنان برای شناساندن جاذبه های شهری و آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با جاذبه های شهر برگه بازی «چل تیکا» را طراحی کرد که شهروندان توسط این برگه می توانند با مراجعه به سایت "tourism.semnan.ir" در بازی شرکت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ مدیر امور گردشگری شهرداری سمنان روز دوشنبه ابراز داشت: این مسابقه که در بخش «یاد نام» برای آشنایی هر چه بیشتر با جاذبه های شهری در  هر رده سنی طراحی شده است می تواند ظرفیت های گردشگری سمنان را  بیش از پیش برای علاقه مندان به گردشگری در سراسر دنیا که با این شهر تاریخی آشنایی دارند یادآوری کند.

محمودرضا دارایی با اشاره به عنوان «سمنان،شهر دوستدار کودک» افزود: شهرداری سمنان علاوه بر ایجاد و انتشار فراخوان این مسابقه، بازی دیگری را نیز در این هفته برای کودکان برای رنگ آمیزی و نقاشی از بناهای سمنان انجام می دهد و آن نیز همانند برگه نقاشی «چل تیکا» در پایگاه اطلاع رسانی جاذبه های شهر به آدرس "www.tourism.semnan.ir" خبررسانی و ارائه خواهد شد.  

وی شرایط و قوانین بازی را این گونه توضیح داد:شهروندان می توانند با نگاه به برگه نقاشی جاذبه های شهری که در این پایگاه قرار گرفته و بر اساس شماره گذاری آنها اسامی مکان های مورد نظر را به همراه آدرس آن در فرم قرار داده و جا گذاری و ارسال کنند.  

وی افزود: شهروندان در صورت درج صحیح  ۴۰  جاذبه ای که  نقاشی آن ها در برگه جاذبه های شهر آمده برنده خواهند بود و مشمول دریافت ۴۰ جایزه خواهند شد.

مدیر امور گردشگری شهرداری سمنان خاطر نشان کرد: کتاب، صنایع دستی و سوغات شهر سمنان از جمله جوایز این بازی خواهد بود که به ۴۰ نفر به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اهدا می شود.  

وی بیان داشت: آثار نقاشی بخش «یاد نام» توسط هنرمند نسرین صفاییان  و آثار بخش رنگ آمیزی کودکان توسط سحر امیرجان خلق شده است و علاوه بر این مسابقه در نقشه ها و کارت های بازی گردشگری که از برنامه های آینده ما می باشد مورد استفاده قرار خواهد گرفت. 

وی افزود: شهروندان در صورت هر گونه سئوال در خصوص شرکت در این مسابقه در ساعات اداری با شماره ۰۹۰۳۲۳۱۷۸۸۰ تماس بگیرند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما