شناسهٔ خبر: 43033659 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

با حضور علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام صورت گرفت:

دیدار و تجلیل از خانوادهای شهدای ورزشکار به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان ، تردست معاون امور فرهنگی ، مرادی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران ، مظفری تربیت بدنی سپاه استان و یاری رییس اداره فرهنگی اداره کل با حضور در منزل شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و تجلیل از مقام شهدا با خانواده دو شهید دیدار و از صبر و مجاهدت آنان تجلیل کردند.

صاحب‌خبر -
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان ، تردست معاون امور فرهنگی ، مرادی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران ، مظفری تربیت بدنی سپاه استان و یاری رییس اداره فرهنگی استان با حضور در منزل شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و تجلیل از مقام شهدا با خانواده دو شهید دیدار و از صبر و مجاهدت آنان تجلیل کردند.
به گزارشپایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام، به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، ایثارگران و رزمندگان مدیر کل ورزش و جوانان و هیات همراه با خانواده های شهیدان ورزشکار مجتبی صفاری و خیراله رشنوادی دیدار و گفتگو کردند.
علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان در دیدار با خانواده شهدا با گرامی داشتن یاد و خاطره هشت سال رشادت ها و از خودگذشتگی های شهیدان و جانبازان و ایثارگران، گفت: امنیت و آرامش کشور عزیزمان و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که به خاطر ایمان و دفاع از مرزها و آب و خاک کشورمان جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و رشادت به خرج دادند تا ما بتوانیم در آرامش و آسایش باشیم شهیدانی که جاودانه هستند و چراغ راهی هستند که ما بتوانیم راه درست را تشخیص دهیم و امیدواریم بتوانیم گام هایی که این عزیزان برداشتند به شکل و روش دیگری ادامه دهیم.
مرادی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران نیز با گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا و جانبازان گفت: ما باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: همه ما نسبت به خون شهدا و ایثارگران و جانبازان در هر پست و مقامی که هستیم وظیفه داریم و باید تلاش کنیم گره گشای مشکلات مردم باشیم.
در ادامه این دیدار خانوادهای شهدای ورزشکار شهید صفاری و شهید رشنوادی به بیان خاطرات و صفات شهیدان پرداختند.
در پایان با اهدا لوح سپاس از خانواده های شهدا قدردانی شد

نظر شما