شناسهٔ خبر: 43033633 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مرکز اصلی تعویض پلاک سبزوار مهر و موم شد

سبزوار- ایرنا- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: مرکز اصلی تعویض پلاک خودرو و یک دفتر ارائه خدمات خودرویی در این شهر به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و شرایط محیطی نامناسب مهر و موم شدند.

صاحب‌خبر -

دکتر فاطمه نوده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توصیه‌های بهداشتی به واحدهای صنفی سبزوار ابلاغ شده است و در صورت تخلف به واحدهای صنفی اخطار داده می شود و در مرحله بعد تعطیل می‌شوند.
وی اضافه کرد: بر مبنای پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا، تمامی اصناف و مراکز ارائه دهنده خدمات عمومی موظف هستند علاوه بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی خدمات خود را به نحوی ارایه دهند که از تجمع افراد و خطر انتقال ویروس کرونا پیشگیری شود. 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و پلیس اماکن روزانه افزون بر ۱۰۰ فقره بازرسی از واحدهای صنفی سبزوار انجام می دهند و با متخلفان برخورد می‌شود.
۱۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۱ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارند.
مرکز شهرستان ۳۰۶ هزار نفری سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

بنا بر اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۱۹۵ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۲۵ هزار و ۵۸۹ تن رسید و ۲۶ استان کشور در وضعیت قرمز هستند.

نظر شما