شناسهٔ خبر: 43032320 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برگزاری مراسم

نماینده سازمان هنری رسانه ای اوج در استان همدان از برگزاری مراسم

صاحب‌خبر -

رضا ینگجه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری مراسم «شب خاطره» به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در باغ موزه همدان خبر داد و اظهار کرد: این مراسم سه‌شنبه ۸ همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همراه با این مراسم اکران فیلم سینمایی "آبادان یازده ۶۰ "دارنده سیمرغ طلایی مقاومت در جشنواره سی و هشتم فجر را خواهیم داشت گفت: اجرای نقالی، مداحی و روایتگری دفاع مقدس از دیگر برنامه‌ها در نظر گرفته شده در این مراسم خواهد بود.

نماینده سازمان هنری رسانه‌ای اوج در استان همدان خاطرنشان کرد: مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به همت شهرداری، شورای شهر، باشگاه رشد جوان اوج، جامعه ایمانی مشعر، سپاه ناحیه و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی حسن کلامی از چهارشنبه ۲۶ شهریور در سینماهای سراسر کشور آغاز شده است.

ینگجه با اشاره به اینکه علیرضا کمالی، حسن معجونی، ویدا جوان، شبنم گودرزی، حمیدرضا محمدی و نادر سلیمانی در این فیلم سینمایی ایفای نقش می‌کنند بیان کرد: این فیلم اثری متفاوت در حوزه دفاع مقدس است که به شروع جنگ ایران و عراق می‌پردازد و تازه‌ترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: این فیلم سینمایی موفق به دریافت سیمرغ طلایی مقاومت در جشنواره سی و هشتم فجر و همچنین در میان پنج فیلم برتر تماشاگران در این دوره از جشنواره شد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

نظر شما