شناسهٔ خبر: 43029075 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

نشست بصیرتی در روستای افتر برگزار شد

همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس نشست بصیرتی در روستای افتر شهرستان سرخه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج در شهرستان سرخه؛ نشست بصیرتی با موضوع دفاع مقدس و سیره شهدا همراه با  روضه خوانی حضرت رقیه(س) با سخنران و مداحی محمدی به همت پایگاه صدیقه کبری افتر در محوظه بیرونی پایگاه برگزار شد.

محمدی در این نشست با اشاره به اینکه وظیفه ما طبق پیام و گفته مقام معظم رهبری، حفظ جلوه و فرهنگ والای ایثار و شهادت و سپردن آن به نسل‌های آینده است تا همگان بدانند این انقلاب و جمهوری اسلامی، چقدر برای ما هزینه داشته و برای ملت گران تمام شده است؛ اظهار داشت: پیام ها، رشادت ها و ایثارگری های شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به نسل جوان منتقل شود و در این راه نباید کوتاهی کرد.

وی تصریح کرد: تقوا، بصیرت و دشمن‌شناسی از ویژگی‌های شاخص شهدا بود و امروز هم ملت ایران به ویژه مسئولین باید به وصایای شهدا عمل کنند تا انقلاب از گزند توطئه ها در امان بماند.

این بسیجی فعال بیان داشت: باید بتوان این مجاهدت ها را به روش های مختلف و البته جذاب که مرتبط با رده سنی دانش آموزان باشد به نسل جدید معرفی کرد تا بدین وسیله دانش آموزان، شهدا را به عنوان الگوی زندگی خود بشناسند و برگزینند.

محمدی خاطرنشان کرد: فرارسیدن سالگرد هشت سال دفاع مقدس، بهترین فرصت برای معرفی مجاهدت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان اسلام در این دوران به نسل جوان و نوجوان است.

وی در ادامه افزود: رشادت‌های شهدا امنیت و عزت امروز کشور ما را به وجود آورده است و دشمن تمام تلاش خود را برای از بین بردن این فضیلت‌ها به کار گرفته است.

این بسیجی فعال اضافه کرد: در آیات قرآن شهادت از فضیلت بالایی برخوردار است. باید نسبت به شهید و شهادت معرفت کافی داشته باشیم. زندگینامه شهیدان نشان می‌دهد که آن‌ها برای دستیابی به فضیلت شهادت مشتاق بودند. رسیدن به این فضیلت نیازمند توجه به آموزه‌های معنوی در زندگی است.

نظر شما