شناسهٔ خبر: 43016314 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فراخوان حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی اعلام شد

حمایت از پایان‌نامه‌های کاربردی و مسأله‌محور یکی از مهمترین اقداماتی است که در سال‌های اخیر نه‌تنها موجب ‌به‌کارگیری و بهره‌برداری از ظرفیت‌های فکری بخش عظیمی از دستگاه تولید علم می‌شود، بلکه باعث نهادینه‌ساختن و تقویت پژوهش در حوزه‌های مختلف نیز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

​به گزارش ایلنا به نقل از پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، این پژوهشگاه درنظر دارد بخشی از موضوعات پژوهشی موردنیاز خود را در قالب حمایت از پایان‌نامه‌های دوره‌های دکتری و کارشناسی ارشد، عملیاتی و اجرا کند. بنابراین دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور می‎‌توانند پایان‌نامه‌های دفاع‌شده خود را که بیش از یکسال از زمان دفاع آنها نگذشته باشد، جهت بررسی، ارزیابی و حمایت مادی و معنوی و بر اساس اولویت‌های سال ۱۳۹۹، به پژوهشگاه ارسال کنند.

 برای دریافت اولویت‌های پژوهشی سال ۱۳۹۹ پژوهشگاه و همچنین شیوه‌نامه حمایت از پایان‌نامه، به سایت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به نشانی https://www.ricac.ac.ir مراجعه نمایید. 

براساس موضوعات و محورهای مشخص‌شده در اولویت‌ها، دانشجویان محترم با واحد امور پژوهشی پژوهشگاه با شماره تماس ۸۸۹۱۹۱۸۸ و نشانی الکترونیکی pazhoheshi@ricac.ac.ir برای ارائه پایان‌نامه خود جهت بررسی اولیه پایان‌نامه تماس داشته باشند.

نظر شما