شناسهٔ خبر: 43004196 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

بازدید نماینده مردم شریف زاهدان در مجلس شورای اسلامی از زیرساخت ها و پروژه های در دست ساخت مجموعه ورزشی دهکده المپیک

دکتر مالکی نماینده مردم شریف زاهدان در مجلس شورای اسلامی به همراه ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان از زیرساخت ها و پروژه های در دست ساخت مجموعه ورزشی دهکده المپیک شهرستان زاهدان بازدید بعمل آوردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان وبه نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل ورزش وجوانان سیستان و بلوچستان،روز گذشته،دکتر مالکی نماینده مردم شریف زاهدان در مجلس شورای اسلامی به همراه ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان از زیرساخت ها و پروژه های در دست ساخت مجموعه ورزشی دهکده المپیک شهرستان زاهدان بازدید بعمل آوردند.
نماینده مردم شریف زاهدان در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از چمن جدید نصب شده استادیوم فوتبال الغدیر دهکده المپیک، از توجه ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان به ورزشکاران بویژه حوزه فوتبال ابراز خرسندی کرد.
دکتر مالکی همچنین از پیشرفت پروژه های عمرانی حوزه ورزش و جوانان به ویژه پروژه ملی سالن چند منظوره ورزشی 4500 نفری دهکده المپیک که جزو 6 سال برتر در سطح کشور با تکنولوژی روز دنیا می باشد نیز تشکر و قدردانی کرد.
وی جهش و تحرک توسعه عمرانی در حوزه انتخابیه زاهدان را بسیار خوب توصیف کرد و قول مساعدت مجمع نمایندگان استان در جهت جذب اعتبارات ویژه برای تکمیل سایر پروژه‌ها ورزش و جوانان استان را دادند.

نظر شما