شناسهٔ خبر: 43003477 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مهدی امیرآبادی:ما بچه های جنوب شهر عاشق موتوریم

برای صادقی نوشتم موتورسواری بچه بازی نیست!

جام جم نوشت:هم‌بازی صادقی در استقلال می‌گوید:«من هم با موتور تصادف کرده‌ام و به خاطر برخورد با درخت 4 روز در کما بودم.»

صاحب‌خبر -

دو اتفاق متوالی به خاطر موتور سواری برای استقلالی‌ها. چندی قبل سرژیک تیموریان به خاطر تصادف شدید از دنیا رفت و حالا امیرحسین صادقی مدافع سابق این تیم هم آسیب دیده است. در گذشته هم مهدی امیرآبادی با موتور تصادف کرد. او بعد از چند سال فاش می کند به کما رفته بود. گفت و گوی امیر آبادی بعد از تصادف امیرحسین صادقی، حاوی نکات مهمی است. 

مهدی با امیرحسین صادقی بعد از تصادف صحبت کرده‌ای؟
نه. به او زنگ زدم ولی تلفنش را جواب داد اما برایش یک پیغام گذاشتم و احتمالا ببیند زود جواب می‌دهد. البته از استوری آرش برهانی فهمیدم انگشتش آسیب دیده و باید جراحی کند. 

چه چیزی برایش نوشتی؟ 
نوشتم موتور که بچه بازی نیست سوارش می‌شوی. 

واقعا؟
بله، ببین ما بچه‌های جنوب شهر عاشق موتور هستیم. الان شاید خیلی‌ها بگویند امیر آبادی و امیرحسین صادقی که نباید موتور سوار شوند. ولی من به شخصه می گویم، از بچگی عاشق موتور بودم. اگر یادتان باشد قدیم هم با موتور به تمرین می‌رفتم. عاشقش هستم. 

ولی بعد از تصادف عشقت را کنار گذاشتی. 
بله، آن یکی از خاطرات بد زندگی‌ام است ولی باور کنید همین حالا وقتی در اتوبان باشم و صدای موتور را بشنوم، دیوانه می‌شوم. من عاشق موتورم ولی بعد از تصادف تصمیم گرفتم دیگر سوار نشوم. 

الان خیلی ها می پرسند وقتی شما ماشین خوب دارید واقعا چرا باید سوار موتور شوید. 
موتور عشق است. فقط می توانم همین را بگویم. 

از روز تصادفت چه چیز یادت می آید؟ 
قبل و بعد از تصادف فرق دارد. قبل از تصادف فقط یادم هست که اطراف باغمان در کرج تصادف کردم. روی زمین شن ریخته بودند. من هم سرعت بالایی داشتیم. آن روز اشتباه کردم حتی کلاه ایمنی روی سر نگذاشتم. نمی دانید چه اتفاق بدی برایم افتاد. 

به درخت خوردی، درست است؟
بله، با موتور روی زمین کشیده شدم و بعد به درخت بزرگی خوردم. تصادف به قدری شدید بود که همه فکر می کردند من زنده نمانم. به سرم ضربه خیلی شدیدی وارد شد و شکافت. همانجا سریع من را به بیمارستان بردند. این را هیچوقت نگفتم. من روز در کما بودم. 

آن موقع چرا خبر رسانه ای نشد؟
به خاطر مسایل فوتبالی و اینطور چیزها. ولی 6 روز در کما بودم و یک ماه بعد از آن هم هیچ چیز درست و حسابی نمی فهمیدم. ضربه به قدری شدید بود که تا مدتی طول می کشید به خودم بیایم و ریکاوری شوم. تا یک ماه از اطرافم چیز زیادی متوجه نمی شدم و تنها به هوش بودم. عکس تصادفم را در گوشی ام دارم و چند وقت یک بار آن را می بینم ولی همسرم منع کرده دیگر تصاویرش را ببینم. 

متاسفانه سرژیک هم از دیگر استقلالی‌هایی بود که با موتور تصادف کرد.
بله، آقا سرژیک واقعا با اخلاق بودند و حیف شد از دنیا رفتند. متاسفانه ایشان هم تصادف کردند و رفتن‌شان خیلی تلخ بود.

251 251

نظر شما